Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 3. 12. 2019 jsem objednávala zboží z doručení Českou poštou na moji adresu na Dobré Vodě u Českých Budějovic. Když balíček stále nepřicházel, začala jsem pátrat a zjistila jsem, že zboží - balíček číslo BA0339506555X - dorazilo už 4.12. a údajně proběhl neúspěšný pokus o doručení. Za prvé jsem v tento den byla celou dobu doma, za druhé - a to hlavně - jsem nedostala do schránky žádné vyrozumění o uložení balíčku na poště. Takže než jsem to objevila, už se balík vrátil zpět k odesilateli, což je velice nepříjemné pro obě strany. Bydlím v bytovém domě, dopisy nám normálně chodí do schránek (teda aspoň doufám, ale pár už mi jich přišlo).
Pominu, že se mi 9. 12. 2019 stalo, že jsem byla doma a přišla mi SMS o neúspěšném doručení, aniž by pan řidič zvonil u dveří a aniž by mne telefonicky kontaktoval. Ale aspoň jsem věděla, že mám balík na poště!
Mnohokrát děkuji za vyřízení stížnosti. MUDr. Štěpánka Šindelářová
balíček BA0339506555X
Mně by docela stačilo, kdybych se mohla na Českou poštu spolehnout, vím, že je to o lidech, v místě mého předchozího bydliště (České Budějovice 4) jsem se s ničím podobným nesetkala.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman