Společnost


General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38169Nedodání zásilky 56535591

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2019, před 5 lety

Lenka Pajrova

Znění stížnosti

Dnes mi došla sms o dodání zásilky v čase 13 - 16 hod.,jsem tedy doma a čekám.V 15.26 hod. mi došla další sms. že jsem nebyla doma a mám si dojet do ParcelShopu, zkouším tedy volat na tel.číslo řidiče,co to má znamenat.Tel. je nedostupný.Zajímavé je, že v 15:16 jsem byla nepřítomna a již v 15:16 byl balík uložen ve výdejním místě dle historie přepravy, což je cca 10 min. od mého domu. Pokud to řidiče nebaví, nemusí to dělat .On chce také svůj plat, tak já chci za své peníze službu, co si zaplatím.


Požadované řešení

Omluva společnosti, jelikož zítra již v 7:00 odjíždím k synovi a nestihnu si balík s dárky vyzvednout.A určitě i obchod nebude nadšen, že se jí zásilka vrátí zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 14:05, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 22:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.