Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3817Zrušení voucheru na pobyt na Slovensku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Milan Čmok

Znění stížnosti

14.5.2014 jsem zakoupil na Zapakateli.cz poukaz pro 4 lidi pobyt na Slovensku v hodnotě 4880,- Kč, 16.5.2014 jsem zaplatil a 18.7.2014 jsem od provozovatele pobytu dozvěděl, že Zapakatel.cz mu nezaplatil a náš pobyt u něj zrušil. Nyní problém "přešel" na portál Branaslev.cz a ty nemají stránky funkční, jen je na nich info, jak se mají zákazníci zařídit, k podání žádosti o vrácení peněz. Na Branaslev.cz jsem posílal email již minulý týden a zatím bez odezvy.


Produkt

3 dny v Tatrách jen za 820 Kč včetně polopenze! Možno i na 4 dny!


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsme s pobytem počítali jako s dovolenou, s provozovatelem na Slovensku jsme již domluveni, že k němu přes to pojedeme a zaplatíme mu znovu hotově, tak bych uvítal od Branaslev.cz vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 15:54, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. V tomto případě spotřebitel uvádí, že problém "přešel" na slevový portál. Je tedy pravděpodobné, že toto jednání vyplývá z vzájemného vztahu mezi slevovým portálem a poskytovatelem služby. Pokud se tedy slevový portál zavázal k vrácení peněz, měl by tak v uvedené lhůtě učinit. Není-li lhůta sjednána, doporučujeme ji výslovně určit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 09:58, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.