Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetu jsem si dne 14.12 ojednsal od firmy ONLINE STORE SP.o.o.Pristroj na spomaleni elektromeru.Firma mela na tento pritroj reklamu a recenze spokojenych zakazniku!!Dnes jsem dobírku prebral od PPL v cene1190Kc.Doma jse dobyrku otevrel a byl jsem v soku!!Namisto pristroje me firma zaslala za tuto cenu bezcennou KARTU!!Bylbych rad kdy by me firma vratila muj obnos.Povazuji to za podvod a zítra vse ohlasim policii C.R.S pozdravem Kluc Tibor.Chtel bych ještě podotknout ze firma uz vse o svich produktech a kontaktech na internetu SMAZALA!Poradte me jak se mam zachovat.Dekuji.K.
Produk je neplatna kredytni karta-EcoQuantum SAVER.bez vyrobniho cisla.
Za toto bezcenne zboží chci vrátit spet 1190Kc.Zbozi me poslala Firma.ONLINE STORE Sp.z.o.o.CESKY TESIN-1 73701 Na těchto strankach je vice podvedenych lidi s timto produktem.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.