Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 19.12.19 jsem šel provést výpověd pevného internetu, který mám
bez závazku.. tato služba mě nebyla poskytnuta a tarif bez mého souhlasu byl převeden na jiný tarif s požadavkem na zpracování 18.1.2020 .. což jsem zjistil, až doma, když jsem otevřel službu
moje O2 a zjistil , že výpověd nebyla provedena. Bohužel na pobočce
v Turnově nedostanete, ani doklad, že jste tam byl a podal výpověď
s daným pracovníkem nelze nic řešit, neboť ten vše řeší přes tel.
hovor s nějakým operátorem …. prý pan K.D. a odmítá vydat
jakýkoliv písemný doklad o ukončení smlouvy... Zítra jdu vše
opětovně řešit na pobočku v Turnově. Bohužel stejný problém jsem
zažil před pár měsíci s touto firmou a na pobočce v Turnově,
kdy jsem šel ukončit dvouletý tel. tarif a došlo ke stejnému problému, kdy mě smlouva nebyla ukončena, přesto, že jsem dodržel
stanovenou lhůtu i postup a ted se vše opakuje i u rušení smlouvy
bez závazku.
Smlouva bez závazku služba v pevné síti k telefonnímu číslu 8000442361
okamžité provedení požadované výpovědi a zrušení služby
|
Tweet |
Dle § 1998 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Výpověď je jednostranným právním jednáním a pokud byly splněny smluvní nebo zákonné důvody pro ukončení závazku (anebo jeho části) výpovědí, je druhá strana povinna ukončení respektovat, resp. není oprávněna po uplynutí výpovědní doby dále požadovat plnění. V situaci, která je popsána ve stížnosti, spotřebiteli doporučujeme provést výpověď písemně ve formě doporučeného dopisu.
Společnost není oprávněna bez souhlasu spotřebitele jakkoliv měnit smlouvu. Jediná výjimka je tzv. jednostranná změna obchodních podmínek. Z uvedeného popisu však nevyplývá, že se jedná o tento případ. I v případě tzv. jednostranné změny obchodních podmínek má však spotřebitel zákonem založené právo na ukončení závazku, a to právě z důvodu jednostranné změny.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane inženýre,
proces rušení služeb je upraven platnými Všeobecnými podmínkami a legislativou. Všeobecné podmínky jsou volně dostupné na našich internetových stránkách www.o2.cz.
Ověřila jsem, že dne 19. 12. 2019 byla podána žádost o zrušení, kterou jsme akceptovali. Ke zrušení služby dojde dle podmínek po uplynutí výpovědní lhůty v délce 30 dní. Služba tedy bude zrušena k 18. 1. 2020, jak jsme Vás mimo jiné informovali i zaslaným dopisem. Dokument je dostupný v samoobsluze Moje O2.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.