Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38177Chybí nejdražší část krůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2019, před 5 lety

JANA BAUEROVÁ

Znění stížnosti

Dnes jsem zakoupila celou krůtu chlazenou,jak je možné, že krůta byla rozříznuta takže jsem koupila dvě zadní stehna a přední křídla s kouskem masa a ta nejdražší část kuřecí prsa chybí jak je to možné kdo za to může? Vyhozené peníze. 430 Kč


Požadované řešení

Nevím vracet rozbalené zboží nebudu. Je to vaše ostuda.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 17:24, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2019 10:24, před 5 lety

Dobrý den, paní Bauerová,

mrzí nás, že s masem nejste spokojená. Popis obsahu balení najdete vždy na obalu. Váš podnět nicméně i tak předáme odpovědným kolegům jako zpětnou vazbu.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 21:31, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 16:38, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.