Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Neschopnost callcentra kvůli nečesky mluvícím lidem , kteří tam pracuji . Takovej bordel jsem ještě nikde neviděla . Měsíc stará susicka a už nejde a schopnost servisu na nule . Pořad tvrdí ze do tři dnů se někdo ozve a už je to týden a pořad dělají mrtvé brouky . Nikam se nedovolate. Chci okamžitě peníze zpět a ten krám si můžete odvézt. Pražská 79 Pardubice a zítra vás čekáme
Nefunkční
Okamžitě vracení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující má právo zboží, u kterého se projeví vady, reklamovat. Není-li smluvně ujednána pro spotřebitele výhodnější varianta (např. závazek prodávajícího, že si zboží určené k reklamaci vyzvedne v místě bydliště spotřebitele) platí, že dle ustanovení § 2172 občanského zákoníku se práva z vady uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena, a to v provozovně, v níž je to objektivně možné (viz § 19 odst. 1 věta 1 z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Doporučujeme spotřebiteli uplatnění reklamace provést (pro případný spor) průkaznou formou. Pokud prodávající do 30 dnů reklamaci včetně odstranění vady nevyřídí, považuje se to bez dalšího za podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 z. č. 89/20012 Sb., občanský zákoník, lze při podstatném porušením smlouvy odstoupit od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.