Společnost


Handy Mobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3818Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Vlastimil Macháček

Znění stížnosti

Po změně majitele a přepsání názvu spol. z HandyMmobil na HanMobil neuzná bezplatnou záruční reklamaci,protože bylo zboží koupeno ještě u původního majitele webu HandyMobil.cz. Vše vypadá nenápadně jako původní obchod. Před HandyMobil.cz spol. vystupovala jako RS Mobilky s.r.o Takže tohle je už po třetí co se obchod přejmenoval a vždy to dopadlo naprosto stejně.Spousta naštvaných zákazníků s neuznanou reklamací. ...hodně divné chování,ale u nás jim to opakovaně prochází!


Produkt

Sony Xperia ZL (baterie)


Požadované řešení

Vrácení opraveného telefonu,nebo finanční vyrovnání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 11:13, před 10 lety

Předpokládáme tedy, že spotřebitel má kupní smlouvu uzavřenou se společností Handy Mobil s.r.o., IČ: 24728438, která je dle výpisu z obchodního rejstříku nadále aktivním subjektem. S reklamací je tedy nutné obracet se na tuto společnost, protože ta je smluvním partnerem spotřebitele.
Společnost Hanmobil s.r.o., IČ: 02871271, která nyní provozuje internetové stránky www.handymobil.cz není právním nástupce výše uvedené společnosti a jedná se z právního hlediska o dva různé subjekty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 10:18, před 10 lety

Společnost Handy Mobil s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.