Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po změně majitele a přepsání názvu spol. z HandyMmobil na HanMobil neuzná bezplatnou záruční reklamaci,protože bylo zboží koupeno ještě u původního majitele webu HandyMobil.cz. Vše vypadá nenápadně jako původní obchod. Před HandyMobil.cz spol. vystupovala jako RS Mobilky s.r.o Takže tohle je už po třetí co se obchod přejmenoval a vždy to dopadlo naprosto stejně.Spousta naštvaných zákazníků s neuznanou reklamací. ...hodně divné chování,ale u nás jim to opakovaně prochází!
Sony Xperia ZL (baterie)
Vrácení opraveného telefonu,nebo finanční vyrovnání.
|
Tweet |
Předpokládáme tedy, že spotřebitel má kupní smlouvu uzavřenou se společností Handy Mobil s.r.o., IČ: 24728438, která je dle výpisu z obchodního rejstříku nadále aktivním subjektem. S reklamací je tedy nutné obracet se na tuto společnost, protože ta je smluvním partnerem spotřebitele.
Společnost Hanmobil s.r.o., IČ: 02871271, která nyní provozuje internetové stránky www.handymobil.cz není právním nástupce výše uvedené společnosti a jedná se z právního hlediska o dva různé subjekty.
Společnost Handy Mobil s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.