Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#38182Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2019, před 5 lety

Eva Macurová

Znění stížnosti

Dne 13.12.2019 mi byl do schránky vhozen lístek s výzvou k vyzvednutí zásilky. Poštovní doručovatelka však ani nezazvonila. Když jsem si pak jela na poštu vyzvednout balík bylo mi řečeno, že balík je uložen na jiné poště, že došlo k omylu. Tudíž jsem se spojila s danou poštou, která je v jiném městě než bydlím, jestli by bylo možné balík zaslat znovu na adresu. Bylo mi řečeno, že následující den mi balíček dorazí. Bohužel ani následující den balíček nedorazil. Jednalo se o balíček placený předem a Zítra vyjíždím mimo ČR. Takže si balíček, který byl pořizován jako Vánoční dárek nemám možnost vyzvednout. Jsem zvědavá jak tohle bude pošta řešit, když jde o zanedbání z jejich strany.


Požadované řešení

Dodání balíčku 20.12.2019 do 12:00


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2019 10:27, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.