Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 18.10.2019 jsem zaslal na reklamaci prostřednicím PPL dva balíčky (80454223979 - 80454223978) které byly doručeny 21.10.2019. Od té doby se nikdo neozval jak se reklamace řeší nebo jak dopadla. Poté co jsme několikrát kontaktoval infolinku jsem dostal odpověď že neví co s tím a ať vyplním prohlášení a na základě toho se reklamace dokončí. Další týden je pryč a nepřišla žádná reakce. Na infolince jsme se znovu dozvěděl že s tím nemohou nic dělat. A na argument typu "jsou vánoce a máme toho moc" mě po dvou měsících nezajímá. Moje otázka zním co s tím když to nikdo neřeší. Děkuji
číslo objednávky aycz-554-32873984 a aycz-554-40634082, reklamace č. #435229
Vrácení peněz + omluva
|
Tweet |
Není-li reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy zaniká smluvní závazek a strany jsou povinny vrátit si vzájemně poskytnutá plnění. Prodejce je tedy povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.