Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěl jsem zrušit učet na be2.cz založen dne 11.11 2018 při registraci byl použit tento e-mail Franta7222@seznam.cz nasledkem této registrace mi bylo strháváno z učtu 2247 Kč.
Po mnoha kontaktování firmy kde jsem chtěl ukončit ( zrušit) účet a strhávání peněz zkoušel jsem i účet deaktivovat ale marně peníze byly odebírany dále.
Na internetu jsem našel další lidi co s tímto měli ten samy problém doporučili zakázat platby na internetu atak následkem toho jsem vypl limity platební karty ze které mi bylo strháváno.
Dneska mi přišel Dopis (Celý německy) po rozlouskání jsem zjistil že po mě společnost chce 169,59 eur což činí 4 329 Kč.
Na základě toho jsem limity platební kartě znova vrátil na větší částku abych viděl jestli mi něco sebrali (zas).
A zaráží mě že jsem nebyl informován hned po nezaplacení první splátky (nebo jak to nazvat).
Prosím o jakoukoli radu či pomoct.
Ps: Dříve jsem již zkoušel deaktivovat účet na stránkách be2.cz boužel neúspešně.
Avšak mě zaráží že jsem nebyl kontaktován již při prvním nezaplacení.
Již si nevím rady
Ukončení členství a zrušený penále což činí 4329 Kč popř vrácení peněz a informace o zrušení členství atd.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Spotřebitel může dále využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například e-mailovou komunikací se společností.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den
Na vámi zadaný e-mail jsem psal již nekolik emailu ale stále žádná odpověd či nejaká komunikace krom té automatické že mate na odepsání 5 dní.
Začínám pochybovat že tento email který uvádíte vůbec funguje či je používám.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.