Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3819Opakované nevyrozumění k vyzvednutí zásilky "VÝZVA"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 11 lety

Jolana Podestátová

Znění stížnosti

Opakovaně se nám stává,že nedostaneme do schránky "Výzvu k vyzvednutí zásilky" a tudíž ani nevíme,že nám nějaká zásilka přišla.

O tom,že mi přišla zásilka RG001517290CN jsem nebyla vůbec vyrozuměna,až když jsem se začala po zásilce shánět, zjistila jsem,že byla poslána zpět do zahraničí. To samé se nám stalo u zásilky RB760167165CN,která byla též bez vyrozumění poslána zpět do zahraničí.
Poslední problém byl se zásilkou RR079095360CZ,o ní jsme se dozvěděli 18.7.2014 s tím,že nám byla do schránky vhozena "Opakovaná výzva k vyzvednutí zásilky",na internetu jsme zjistili,že 8.7.2014 došlo k doručování zásilky-adresát nezastižen-zásilka uložena.Proč jsme ale nedostali do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky hned 8.7.2014?


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že v obou případech šlo o již zaplacené zboží a přepravu-konkrétně 6,10 a 12,40 dolarů, žádám,aby se na poště 152 00 Praha 52,Tilleho nám. učinila taková opatření,abychom jejich vinnou nepřicházeli o zboží a služby,které jsme si zaplatili-stačilo by jen vypsat a vhodit do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky.Děkuji Podestátová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 16:18, před 10 lety

Česká pošta je povinná zajistit základní služby, které musí být poskytovány trvale na celém území České republiky za stejných podmínek všem uživatelům, za dostupnou cenu a ve stanovené kvalitě.
Státní kontrolu v oblasti poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby podal v této záležitosti na ČTÚ podnět k prošetření. Zároveň je možné obrátit se stížností přímo na Českou poštu - http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:32, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.