Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#3820Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Veronika Štěpanovská

Znění stížnosti

Koupili jsme si telefon Nokia Asha a už při kouoi nám bylo sděleno, že telefon je často opravovaný od zákazníků, ale vždy opraven, tak jsme se rozhodli telefon zakoupit. Jedná se o telefon, který se dá ovládat tlačítky a zároveň i dotykem na malém displeji. Telefon byl zakoupen v prosinci 2013 a po 3 týdnech používání se displej zasekl a nereagoval, tak jsme mobil reklamovali. Telefon byl po 20ti dnech opraven. Před měsícem se stala úplně stejná závada, z ničeho nic mi v ruce telefon přestal reagovat, šla jsem telefon tedy znovu reklamovat, že se jedná o stejnou druhou závadu. A ejhle, reklamace zamítnuta, že se jedná o oxidaci. Samozřejmě vím, že telefon mi nespadl a ani se na něj nic nevylilo, vždy byl v pouzdře a na displeji ochranná folie. Je jasné, že se jedná o druhou stejnou závadu a vědí, že by se to stalo potřetí a nechtjí vracet peníze. Řekli mi ať telefon hodím z okna, že mám smůlu. Jednání hrozné, telefon má 7 měsíců.

Děkuji Dtest za pomoc.


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 15:50, před 10 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byla první reklamace uznána a druhá nikoli. Jestliže spotřebitel uplatnil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Po uplynutí šestí měsíců nese důkazní břemeno spotřebitel. Doporučujeme spotřebiteli, aby si vyžádal fotografie oxidace. Reklamaci lze zamítnout z důvodu oxidace v případě, že oxidace je příčinou reklamované vady. V opačném případě by měla být reklamace vyřízena. Pokud byla reklamace zamítnuta, písemně odůvodněna a prodávající bude setrvávat na svém stanovisku, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:09, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. zmíněným znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:37, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 18:40, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.