Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Klamavá reklama."dnes obj.,zítra máte"????. Obj.jsem 9.12., dodnes nemám!!!!
Po dnešní tel.urgenci..operátor sdělil, že zboží "nedodal dodavatel, proto bude z Vaší strany osloven, Váš produktový manažer, aby dodavatele POPOHNAL.
Což jsem vlastně udělala já!!!! Děláte si srandu??? V období, kdy i PÍP,PÍP,pochopí, že jde o vánoční dárek, tudíž obj. zboží, které nemáte skladem je třeba urgovat????
Pěkné vánoce. Věra
Elektrický zubní kartáček TrueLife SonicBrush UV (TRUEK573) 1 ks
Žádám tímto kompenzaci v podobě např. úhrady pouze poloviny ceny zboží , nebo, nechám na Vašem "produktovém manažerovi"..následně vyhodnotím konečný náhled na Vaši společnost a podniknu další kroky k šíření veřejné reklamy.
|
Tweet |
Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.