Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přes internet jsem objednala zboží. Zaplaceno v hotovosti při převzetí, cena včetně dopravy, výnosu a pojištění 5596,- Kč. Při zapojení zjištěno poškození, řešeno reklamací.
Druhá pračka doručena. Po jejím rozbalení jsem zjistila, že již byla použitá a po zapojení nefungovala správně.
Následně jsem odstoupila od smlouvy přes mail a zaslala dle pokynů všechny požadované kopie dokladů. Stejné doklady jsem předložila při fyzickém vrácení zboží na prodejně v Pardubicích. Tam mi tvrdili, že žádnou pračku dle PC nemám, že jsem prý odmítla zboží při převzetí (nevím, kde na to přišli, chybné zapsání nebo úmysl?). Přesto pračku převzali a Odstoupení potvrdili.
Již měsíc požaduji vrácení peněz, ale na maily neragují.
Nemám šanci zjistit, kde, kdo a co udělal špatně. Jsem prostě bez pračky i bez peněz. KRÁSNÉ VÁNOCE!!!
pračka Indesit IWUC 41051 C ECO EU
Okamžité vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nás formou samostatného sdělení (stížnost č. 38683) informovala o smírném vyřešení problému. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.