Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
11.12. 2019 jsem obdržela SMS, že mi budou doručovat balík. Řidič ani nezavolal a balík nedoručil. Čekala jsem na další pokus o doručení. Nic. 17. 12. jsem psala na kontaktní formulář na webu - žádná odpověď. 18.12. jsem telefonovala, potvrdili, že balík je na depu, slíbili, že ho zaurgují. 19.12. jsem znovu telefonovala a řekli mi, že balík je stále na depu, prý tam žádná urgence není, ale teď že už to skutečně zaurgují a balík druhý den určitě doručí. 20.12. jsem znovu telefonovala a řekli mi, že urgenci vidí, ale že balík dál leží na depu. Odjíždím až do ledna pryč, tak nevím, jestli balík ještě někdy uvidím... Obávám se, že ho do ledna v depu někde založí a už nikdy nedoručí.
balík 01042565778
Na infolince jsem požadovala přeposlání na jinou adresu, ale řekli mi, že by to musel zajistit (a zaplatit) původní odesílatel. Nebyli ani po své chybě (tj. balík leží přes týden na depu) schopni přeposlat balík na jinou adresu na své vlastní náklady.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.