Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38204Nedoručený balík, už týden leží na depu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2019, před 5 lety

Olga Leuner

Znění stížnosti

11.12. 2019 jsem obdržela SMS, že mi budou doručovat balík. Řidič ani nezavolal a balík nedoručil. Čekala jsem na další pokus o doručení. Nic. 17. 12. jsem psala na kontaktní formulář na webu - žádná odpověď. 18.12. jsem telefonovala, potvrdili, že balík je na depu, slíbili, že ho zaurgují. 19.12. jsem znovu telefonovala a řekli mi, že balík je stále na depu, prý tam žádná urgence není, ale teď že už to skutečně zaurgují a balík druhý den určitě doručí. 20.12. jsem znovu telefonovala a řekli mi, že urgenci vidí, ale že balík dál leží na depu. Odjíždím až do ledna pryč, tak nevím, jestli balík ještě někdy uvidím... Obávám se, že ho do ledna v depu někde založí a už nikdy nedoručí.


Produkt

balík 01042565778


Požadované řešení

Na infolince jsem požadovala přeposlání na jinou adresu, ale řekli mi, že by to musel zajistit (a zaplatit) původní odesílatel. Nebyli ani po své chybě (tj. balík leží přes týden na depu) schopni přeposlat balík na jinou adresu na své vlastní náklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 17:27, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 22:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.