Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.12.2019 jsem v prodejne Planeo Beroun zakoupila combi lednici s mrazakem Beko (RCNA366E40LZXR) za cenu 16990 Kc, ktera ma byt velmi ticha 37 db a take usporna.
Po doruceni lednice jsem ji po cca 4 hodinach zapojila a lednice behem nekolika minut zacala prisezrne hlucet. Zavolala jsem na prodejnu, doporucili ji vypnout a pockat. Po 24 hodinach cekani lednice opet priserne hluci ( da se to pritovnat k hlucnemu vysavaci). Dne 20.12.2019 jiz po treti telefonicky kontakt s prodejnou Planeo. Zde je mi receno at si zavolam do servisu firmy Beko.
V servisu Beko me nejprve odkazali zpet na prodejnu Planeo, po vysvetleni problemu mi rekli, at si pockam mesic, ze se to zlepsi .....
Trvala jsem na zaslani technika, na nej si opet musim pockat do noveho roku, nyni maji dovolenou, je doba vanoc, a pokud nenajde zavadu, tak si to budu muset sama zaplati.
Firma Planeo neni ochotna mi bez technika tuto lednici vymenit i presto, ze jsem ji pouze vybalila a zapojila (v lednici ani v mrazaku neni ulozeno zadne jidlo a piti), nezajima je, ze ja jako zakaznik bez vlastniho zavineni musim resit , podle meho usudku, zavadny vyrobek, a jeste ted v dobe vanoc.
Kombinovana lednice s mrazakem Beko RCNA366E40LZXR, vyrobni cislo 1910087604, energeticka trida A+++, hlucnost 37 dB, hladici system NeoFrost
Bez cekani vymenit za novou lednici. Muze byt i od jine znacky ve stejne cenove hodnote.
V poslednim pripade uplne navraceni penez.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, nebo které prodávající inzeroval, je věc vadná. Má-li věc vady, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla (tedy že hlučnost lednice je v souladu se smlouvou, s obecně závaznými právními předpisy a s tím, co prodávající sám inzeroval).
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.