Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38206Neoprávněné účtování připojení k internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2019, před 5 lety

Jaroslav Sita

Znění stížnosti

V poslední době mi od vás chodí SMS ,že mi účtujete 29kč denně za připojeník internetu a tuto částku mi odečítáte z kreditu, ačkoliv se k internetu vůbec nepřipojuji. Jsem 78letý důchodce a částka 29/den je pro mě podstatná. Proto vás žádám o vrácení 2x 29kč a nadále mi tuto službu zrušte.


Požadované řešení

Vrácení částky 58kč, nebo její připsání na kredit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 09:58, před 5 lety

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2020 10:20, před 5 lety

Pěkný den,
SIM karta či telefon pro svůj chod čas od času připojení k internetu vyžadují. To je možné zablokovat přímo na SIM kartě. Rád pro vás tento úkon provedu. Zašlete mi prosím pomocí neveřejného údaje vaše telefonní číslo a dále výrobní číslo SIM karty.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 06:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2020 15:38, před 5 lety


Jaroslav Sita

Prosím p.P. Šimečka GURU PRO sOCIAL MEDIA O2, o zrušení připojení na internet
mob.č.721 857 865 na sim kartě výr. č. 894202039981398352, PIN 5822. Děkuji.
Jaroslav Sita.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2020 08:01, před 5 lety

Pěkný den,
děkuji za zaslání. Požadavek na blokování mobilních dat na vaší SIM kartě, jsem pro vás nyní zadal.
V budoucnu se již telefon k internetu bude připojovat pouze pomocí bezdrátové sítě, která je zdarma.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 11:12, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2020 17:22, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.