Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V poslední době mi od vás chodí SMS ,že mi účtujete 29kč denně za připojeník internetu a tuto částku mi odečítáte z kreditu, ačkoliv se k internetu vůbec nepřipojuji. Jsem 78letý důchodce a částka 29/den je pro mě podstatná. Proto vás žádám o vrácení 2x 29kč a nadále mi tuto službu zrušte.
Vrácení částky 58kč, nebo její připsání na kredit.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
SIM karta či telefon pro svůj chod čas od času připojení k internetu vyžadují. To je možné zablokovat přímo na SIM kartě. Rád pro vás tento úkon provedu. Zašlete mi prosím pomocí neveřejného údaje vaše telefonní číslo a dále výrobní číslo SIM karty.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Prosím p.P. Šimečka GURU PRO sOCIAL MEDIA O2, o zrušení připojení na internet
mob.č.721 857 865 na sim kartě výr. č. 894202039981398352, PIN 5822. Děkuji.
Jaroslav Sita.
Pěkný den,
děkuji za zaslání. Požadavek na blokování mobilních dat na vaší SIM kartě, jsem pro vás nyní zadal.
V budoucnu se již telefon k internetu bude připojovat pouze pomocí bezdrátové sítě, která je zdarma.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.