Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes touto formou podávám stížnost na Vašeho pracovníka, řidiče auta SPZ (viz referenční údaje), telefonní číslo (viz referenční údaje). Jméno nám záměrně zatajil, bylo mu jasné, že si budeme stěžovat. K věci: 1) nezavolal, nezazvonil, jen stal před domem a čekal co se stane (kdybychom ho neviděli z okna, balík nemáme), 2) nevydal potvrzení o převzetí ani nechtěl nic podepsat, 3) přijel v jiný než v deklarovaný čas, ani se netrefil do slíbeného časového rozpětí, 4) na slušnou žádost o vrácení papírové bankovky velmi neslušně až agresivně odvětil, že drobné mu jsou k ničemu, pridelavaji mu starosti a prostě je nechce (ačkoliv už jich i tak měl dost). Prosme dejte nám echo, jakým způsobem budete uvedeného zaměstnance/řidiče kárat.
Finanční odškodné nebo snížení finanční odměny zaměstnance, nebo, a to nejlépe. Osobní omluvu uvedeného řidiče.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.