Společnost


Tesco Franchise Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3821Neuvěřitelné chování personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Karel Kocourek

Znění stížnosti

Jsem inspektor ČOI a pracovně jsem byl v Průhonicích. Kolem 14,00 jsem navštívil prodejnu Žabka, kde jsem si zakoupil 5 ks rohlíků a igelitovou tašku. Zaplatil jsem 21,-Kč Je pravda, že 20 Kč byla značně opoužívaná , nicméně jsem zůstal v šoku z reakce prodavače.
První reakcí bylo, zda nemám jinou minci odpověděl jsem že ne a v tom okamžiku se natáhnul přez pult a začal mi trhat zakoupenou tašku z ruky. Což se mu nepodařilo a já jsem odcházel. Začal na mě křičet že a teď cituj: Ty už sem nechoď, já si tě vychytám, jsi pěkně drzej a já volám policii." Na to jsem mu odpověděl, že klidně může a že vlastně jí zavolám já. A že chci sepsat protokol o tom co se stalo. Jeho reakce byla taková, že si na pomoc zavolal jakéhosi kolegu a ten mi začal vyhrožovat, že okamžitě mám dát jinou minci a tahle že je falešná a abych se naučil zákon o oběhu bankovek.
Vrátil jsem oběma pánům oněch pět rohlíků a oznámil jsem jim že jsem z ČOI dozvěděl jsem se, že takovýchto trubek co se vydávají za inspktory jsou spousty a abych si dával pozor a této prodejně se vyhýbal.
Nu což, každý je svého štěstí strůjcem.....
Karel


Požadované řešení

Nepožaduji žádné řešení, vyřeším operativně sám, jen chci aby lidé věděli jaký personál prodává v prodejně Žabka v Průhonicích


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 11:42, před 10 lety

Každý je dle zákona o oběhu bankovek a mincí povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout. Fyzická osoba může například odmítnout přijmout běžně poškozené tuzemské bankovky a mince.
Stížnosti na konkrétní zaměstnance by měly směřovat přímo k jejím nadřízeným. Chování mezi lidmi není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti apod. Chování zaměstanců se může stát právně postižitelným v případě, kdy překročí určité mantinely a dosáhne intenzity, kdy je žádoucí, aby právo do takového společenského vztahu zasáhlo. Do úvahy připadají zejména přestupky proti občanskému soužití.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel nepožaduje konkrétní řešení, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.