Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#38211Nevrácený mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2019, před 5 lety

Kristýna Říhová

Znění stížnosti

Dobrý den dne 15.12.2019 v 6:10 jsme s kamarády jely z Florence flixbusem do Drážďan. Bohužel při rychlém výstupu mi vypadl mobil a bohužel autobus s ním odjel. Apple iPhone 7 s modro fialovém krytu kde byla i lítačka s potvrzením o studiu. Mobil jsem po 20 zjištěné ztráty dala do režimu ztráta. Po pár hodinách kdy autobus dojel do konečné v Berlíně mi přes něj zavolal řidič. Lámanou němčinou jsme pochopily že ho dá do ztrát a nálezů. Psala jsem formulář o ztrátě i volala na českou i německou infolinku. Psala jsem i email a na facebook. Ale bohužel se mi stále nikdo neozval. Nejenom že na infolince flixbusu mi nemohly říct telefonicky číslo na ztráty a nálezy ani kde se nachází ani kontakt na téhož řidiče. Chtěla bych vědět jak jsou na tam s mojí žádosti a kdy ho dostanu zpět, když wm že byl předán na ztráty a nálezy.


Produkt

Silver Apple iPhone 7 s lítačkou a studentském potvrzením s modrofialovim krytem


Požadované řešení

Návrat mého telefonu s lítačkou a studentském potvrzením. Nebo proplacení škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 09:27, před 5 lety

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 06:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.