Společnost


IDEAL ČESKÁ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3822Reklamace opravy kalhot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Luděk Novák

Znění stížnosti

Dne 17.4.2014 jsem v OC Chodov zakoupil kalhoty v DISEL Store Chodov. Jelikož výrobce z "estetických důvodů" dělá na kalhotách díry, což se mi nelíbí, nechal jsem ihned po koupi, tj. 18.4.2014 tyto díry opravit v čistírně BeletBlanc v OC Průhonice (zakázka 4/14).
Do zakázky jsem napsal: Oprava děr na kolenou. Podšít stejnou barvou niti. Pozor jedná se o elastickou látku. Udělat (podšít) také elastickou látkou (+ strečový steh).
Když jsem byl zakázku vyzvednout, zjistil jsem, že oprava byla udělána velmi neodborně. Látka nebyla zcelena stejnou barvou niti, nitě byly vystouplé nahoru (nestejné napnutí spodní a horní nitě) a navíc byla v těchto místech děr zažehlena zažehlovací záplata (z neelastické látky) a záplata dělala hrby. Navíc na místě opravy se změnila barva látky (fleky do hněda). Zakázku jsem odmítl převzít a nechal poslal zpět subdodavateli BeletBlanc (fa. Tadevosyan) k opravě a v čistírně mi na něj dali telefon. Následně jsem mu tedy volal a on se mi omlouval, že za všechny svoje pracovníky nemůže ručit a že kalhoty opraví sám.
Za cca týden jsem byl zakázku vyzvednout. Zažehlovací záplaty odstranil, odstranil i nitě jiné barvy a otvory zašil nití stejné barvy. Bohužel látka v místě opakované opravy již byla dorušena a hnědé fleky na obou kolenou po opravách jsou stejné možná ještě větší intenzity. Takže jsem mu ještě z provozovny znovu volal a on se začal vytáčet, že za to nemůže a že hnědé fleky na kolenou mají již i nové kalhoty. Toto jeho tvrzení není pravdivé což je vidět i z přiloženého videozáznamu z prodejny DIESEL kde jsem si kaloty vyfotil. Poslal jsem mu fotografii kalhot pořízenou v obchodě DIESEL, ale on mi řekl, že mi žádnou náhradu za zkažené kalhoty nepošle. Sdělil jsem mu tedy, že budu záležitost řešit přes mého právníka. Následně mi došlo, že s p. Tadevosyanem, je pouze subdodavatelem čistírny a nemám s ním žádnou smlouvu a věc musím řešit s čistírnou BeletBlanc, což mi potvrdila i obsluhující v čistírně (v OC Průhonice).

P.S. Současně s mými kalhotami jsme dávali do opravy kalhoty mé manželky ke zúžení. Do textu zakázkového listu požadovala zúžit na bočních stranách a na radu pracovnice v OC Průhonice tam dala i špendlíky. Kalhoty se vrátili zúžené vzadu (na zadnici) což manželka nechtěla, jelikož to pak dělá boule a tahne.! Takže v době kdy jsme dávali kalhoty do opravy, byli patrně v provozovně p. Tadevosyana naprosto nekvalifikové nebo opilé pracovnice, které absoutně nedodržely písemné požadavky zákazníků.! (Tyto kalhoty jsme sice převzali (nebylo to tak strašné jako u mých kalhot), ale neuhradili jsme požadovanou cenu opravy) na což čistírna přistoupila.

Mohu doložit: videodokumentaci z prodejny kalhot a z čistírny, účtenku a ostatní doklady (zakázkové listy).


Produkt

kalhoty z obchodu DISEL Store


Požadované řešení

Vzhledem k opakovaným nekvalifikovaným opravám je látka a barva již nenávratně zničena požaduji plnou finanční náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 10:56, před 10 lety

Zhotovitel musí provést opravu s potřebnou péčí. Vznikla-li na věci při provádění opravy škoda, zhotovitel za ní odpovídá, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Spotřebitel musí prokázat stav věci v době převzetí věci.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. V takovém případě se hradí skutečná škoda.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 15:29, před 10 lety

Společnost IDEAL ČESKÁ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.