Společnost


Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38222Nevyžiadané letáky v schránke

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2019, před 5 lety

František Skopal

Znění stížnosti

Pred nejakými cca 18 mesiacmi ste mi poslali nálepky s názvom v českom jazyku: "Nevhazovat reklamu" ! Toto bolo akceptované poctivo niekoľko mesiacov. Avšak Kaufland asi zmenil vhadzovača svojich reklamných letákov na našej ulici, ktorí už nevie čo to znamená "Nevhazovat reklamu, a schránka je tým plná ako by tam nebolo žiadne upozornenie ! Takýto postup mi vadí a preto žiadam nápravu. Vadí mi to hlavne preto, že pri tomto sa môže prehliadnuť dôležitá pošta.
Toto je prvý krok a preto len upozorňujem-nežiadam odškodné.


Produkt

Dolný Kubín Pelhřimovská 1193/3-2, Slovenská republika


Požadované řešení

Prestať vhadzovať nevyžiadanú reklamu od spoločnosti Kaufland.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2019 15:57, před 5 lety

Šíření reklamy je upraveno zákonem č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, který rozlišuje mezi zadavatelem a šiřitelem reklamy. Zadavatelem reklamy je pro účely tohoto zákona právnická nebo fyzická osoba, která objednala u jiné právnické nebo fyzické osoby reklamu. Šiřitelem reklamy je pro účely tohoto zákona právnická nebo fyzická osoba, která reklamu veřejně šíří. Zákon o regulaci reklamy zakazuje šíření nevyžádané reklamy, pokud vede k výdajům adresáta nebo pokud adresáta obtěžuje. Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Právnická nebo podnikající fyzická osoba se dopustí správního deliktu tím, že jako šiřitel šíří nevyžádanou reklamu, pokud takto šířená reklama vede k výdajům adresáta nebo pokud adresáta obtěžuje. Dozorovým orgánem je v této záležitosti Krajský živnostenský úřad, kterému spotřebitel může zaslat podnět k provedení šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 11:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.