Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přepravní společnost mi už od 15.12 doručuje dva balíky od alzy. Termín doručení po jejich avízu měl být 16.12, do dneška zásilky nemám, od středy neustále volám na jejich infolinku, kde mi vždy sdělí, že zásilku doručí následující den. Ve čtvrtek mi sdělili, že jedna zásilka je na depu v Praze a druhá v Budějovicích. Doručení opět následující den. V pátek ráno volám znovu zda zásilky doručí, operátor mi sdělil, že jsou již obě zásilky na depu v Českých Budějovicích a že jsou připraveni je dnes expedovat, do odpoledne žádná zpráva od kurýra. Volám znovu, operátorka mi sdělí že jsou zásilky stále na depu a že se pokusí sehnat odpolední rozvoz. Po chvíli volá zpět že byl poškozený obal na zásilce a proto nemůže být doručena a že vše řeší s odesílatelem. Nakonec jsme se tedy dostali k tomu že zásilku mi doručí na 100% v pondělí 23.12 jelikož o víkendu nejezdí. Volal jsem proto ještě na infolinku odesílatele kde mi sdělili, že o poškození zásilky nic nevědí, ale že to prověří a budou dopravce urgovat.
Doručit zásilku do pondělí 23.12
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.