Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 21.5.2013 jsem přes internet zakoupila tel.Asha 311.Telefon se zasekává,nereagují ikony,zasekávají se emaily míchají se sms od různých odesílatelů.K tomu teď přibylo to,že mě sms,kterou někdo zašle ráno přijde třeba za 3 hodiny a k tomu se mě nemohou lidé dovolat jsem nedostupná ,přesto,že jsem na signálu dokonce se,už i vypíná sám,počasí nefunguje,internet ukazuje chyba spouštění,představení tel.nefunguje..Podala jsem 3 reklamace na stejnou věc a mám smůlu peníze mi nevrátí nový nedají takže co?První oprava 9.12.2013,druhá 21.3.2014,třetí 15.5.2014.Vše bez závad dokonce jsem donutila pracovníka reklamací ,aby ho vyzkoušel a uznal,že ikony nereagují.Poslední přehrání jak mi bylo tvrzeno asi neproběhlo ´jak mi bylo tvrzeno byly tam sms ,které by tam být neměli pokud ho někdo přehrál.Tak si říkám kolik závad musí ještě mít .Také pracuji 23.let v obchodě,ale toto vůči zákazníkovi jsem ještě nezažila.Věřte,že si u této společnosti nic nekoupím.
Ráda bych peníze popřípadě nový kus netrvám na barvě červená.Hlavně,už nějaké než,že závada se neprojevila jsem z toho,už zoufalá.
|
Tweet |
V případě, že byly všechny reklamace zamítnuty s odůvodněním, že se závada neprojevila, doporučujeme spotřebitelce, aby se v co nejkratší době po zamítnutí reklamace obrátila na soudního znalce a nechala si vypracovat znalecký posudek. Znalec se bude v posudku zabývat povahou a existencí vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitel má právo požadovat výměnu věci uplatňuje-li reklamaci pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu a také jedná-li se o vadu neodstranitelnou. Podmínkou však je uznáná reklamace.
Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.