Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dnes v sobotu jsem viděl jak byli v obchodnim domě pepco v jeseniku slečny se psy ktere chodili a olizovaly a očuchovali vyrobky ,oblečeni ,ktere my si potom oblekame ,myslim že psy by neměli chodit do takovych obchodů ,jenom si vemte že by pomočil nějaky vaš vyrobek a to je dost pravděpodobne ,je zajimave že prodavačky v pepku v jeseniku dělaly jako by nic i když ten jeden štěkal a to už neni kultůra nakupovani ,všichni vime jak jsou špinavy psy a že si olizuji řitni otvory a pohlavni organy a pak očichavaji zboži je to nekultůrni nakupovani a nemělo by to bit samozřejmosti že my si musime kupovat oslintane vaše vyrobky od psů ,děkuji za pochopeni a že domluvite prodavačkam ,aby nepouštěli psy do prodejny ! naschledanou akritidis triantafyllos !
zakazat vstup psům do prodejny !
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.