Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38233Chozeni se psy do prodejny v pepco v jeseniku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2019, před 5 lety

Triantafyllos Akritidis

Znění stížnosti

dnes v sobotu jsem viděl jak byli v obchodnim domě pepco v jeseniku slečny se psy ktere chodili a olizovaly a očuchovali vyrobky ,oblečeni ,ktere my si potom oblekame ,myslim že psy by neměli chodit do takovych obchodů ,jenom si vemte že by pomočil nějaky vaš vyrobek a to je dost pravděpodobne ,je zajimave že prodavačky v pepku v jeseniku dělaly jako by nic i když ten jeden štěkal a to už neni kultůra nakupovani ,všichni vime jak jsou špinavy psy a že si olizuji řitni otvory a pohlavni organy a pak očichavaji zboži je to nekultůrni nakupovani a nemělo by to bit samozřejmosti že my si musime kupovat oslintane vaše vyrobky od psů ,děkuji za pochopeni a že domluvite prodavačkam ,aby nepouštěli psy do prodejny ! naschledanou akritidis triantafyllos !


Požadované řešení

zakazat vstup psům do prodejny !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 14:44, před 5 lety

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 22:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.