Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#38235Neuznání reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2019, před 5 lety

Jiří Kábele

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 6.4.2019 jsem zakoupil letní body zn. Lanetti MP40-810Y7 44 v hodnotě 699,-kč. Po cca 2 měsících se propadla podrážka v oblasti paty a pod bříškem. Nicméně toto se mi stalo i v minulosti a reklamace nebyla uznána, že na tohle se nevztahuje. Údajně se to dá vyřešit vložkou. Takže jsem to neřesil. Po dalším měsíci se začala trhat látka mezi patou a botou směrem na kraj boty. To mě docela už děsilo a říkám si, jestli to je na reklamaci či ne. Poslední kapka byla to, když se začla odlepovat podrážka kolem přední části bot. Tudíž, jakmile zapršelo, měl jsem tam vodu. Takže jsem boty vzal a odnesl na reklamaci - kvůli te odlepené podrážce. Paní pří sepisování na to kouká a říká: "napíšem tam i ty další vady, jako propadlá stélka, roztrhané v oblasti paty, popraskané, odlepené a na jedné botě chbí mini logo". Toho jsem si ani nevšimnul. 5íkám jí, že mě stačí opravit ty odlepení - nebo vyreklamovat. A přej "čím víc tam toho bude, tím lépe". Bohužel opak jepravdou. Reklamace byla zamítnutá s tím, že obuv je zcela využit. A nese stopy zanedbání počátečních vad, u kterých mohla proběhnout oprava. Takže přiznají, že tam vady byly ale ihned to zaminou, že jich tam je hodně?


Produkt

Boty značky: Lanetti MP40-810Y7 44


Požadované řešení

Uznání reklamace a buď vrácení peněz a nebo opravu bot. Nebo formou poukazu na jiné boty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 10:59, před 5 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 22:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.