Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3824Neposlané a zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Jiřina Kršňáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
3.5.2014 jsem si objednala a zaplatila na internetu na Výprodeji cen bezdrátový zametač Swivel Swweper MAX. Č. objednávky 17092263. Č.účtu pro zaslání peněz byl 261266595/0300. Cena zboží byla 549,-Kč, 70,-Kč poštovné, sleva 30,95 Kč, celkem jsem odeslala 589,- Kč.
Do dnešního dne nemám zametač, ani požadované peníze, po urgencích zpět.
Do 28.5. obě emailové adresy byly funkční a byla jsem požádána jakousi Katkou, abych vydržela, že zametač určitě dostanu.
30.5., 30.6., 4.7. ani 19.7. jsem již nedostala ne své urgence a požadavek vrácení peněz, žádnou odpověď a vše se mi, jako nedoručitelné, vracelo zpět.
¨ Jsem důchodce a chtěla jsem si ulehčit práci, ale na vyhazování opravdu nemám.
Prosím o radu, či pomoc.
Jiřina Kršňáková, děkuji a zdravím


Produkt

bezdrátový zametač Swivel Sweeper MAX


Požadované řešení

Prosím o zpětné zaslání 589,-Kč. Zboží již odmítám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 15:31, před 10 lety

V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1977 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit pro podstatné porušení smlouvy - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:25, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.