Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
3.5.2014 jsem si objednala a zaplatila na internetu na Výprodeji cen bezdrátový zametač Swivel Swweper MAX. Č. objednávky 17092263. Č.účtu pro zaslání peněz byl 261266595/0300. Cena zboží byla 549,-Kč, 70,-Kč poštovné, sleva 30,95 Kč, celkem jsem odeslala 589,- Kč.
Do dnešního dne nemám zametač, ani požadované peníze, po urgencích zpět.
Do 28.5. obě emailové adresy byly funkční a byla jsem požádána jakousi Katkou, abych vydržela, že zametač určitě dostanu.
30.5., 30.6., 4.7. ani 19.7. jsem již nedostala ne své urgence a požadavek vrácení peněz, žádnou odpověď a vše se mi, jako nedoručitelné, vracelo zpět.
¨ Jsem důchodce a chtěla jsem si ulehčit práci, ale na vyhazování opravdu nemám.
Prosím o radu, či pomoc.
Jiřina Kršňáková, děkuji a zdravím
bezdrátový zametač Swivel Sweeper MAX
Prosím o zpětné zaslání 589,-Kč. Zboží již odmítám.
|
Tweet |
V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1977 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit pro podstatné porušení smlouvy - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.