Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.12 jsem reklamoval boty v prodejne A3sportu v Teplicich Srbicka 464.Dne 20.12 mi prisla sms zprava,ze reklamace je vyrizena-zbozi opeaveno.Reklamacni protokol jsem vsak ztratil a na prodejne mi bylo oznameno,ze boty zpet bez protokolu nedostanu.
Vraceni zbozi-bot
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel ztratil reklamační protokol, mělo by stačit, že v prodejně prokáže svou identitu a koupi daného výrobku. Prodejce by měl případně na vyžádání spotřebitele poskytnout další kopii reklamačního protokolu pro případ výskytu dalších vad.
V případě, kdy by prodejce nechtěl řádně prokázané zakoupené zboží z reklamace vydat, by se jednalo o omezující jednání ve smyslu § 1814 písm. a) občanského zákoníku.
Nepodaří-li se ani poté spor s prodejcem vyřešit smírně, doporučujeme spotřebiteli obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud prodávající neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit prodávajícímu pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.