Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#38249Ztráta reklamačního protokolu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2019, před 5 lety

Karel Reichert

Znění stížnosti

Dne 2.12 jsem reklamoval boty v prodejne A3sportu v Teplicich Srbicka 464.Dne 20.12 mi prisla sms zprava,ze reklamace je vyrizena-zbozi opeaveno.Reklamacni protokol jsem vsak ztratil a na prodejne mi bylo oznameno,ze boty zpet bez protokolu nedostanu.


Požadované řešení

Vraceni zbozi-bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 09:01, před 5 lety

V případě, že spotřebitel ztratil reklamační protokol, mělo by stačit, že v prodejně prokáže svou identitu a koupi daného výrobku. Prodejce by měl případně na vyžádání spotřebitele poskytnout další kopii reklamačního protokolu pro případ výskytu dalších vad.

V případě, kdy by prodejce nechtěl řádně prokázané zakoupené zboží z reklamace vydat, by se jednalo o omezující jednání ve smyslu § 1814 písm. a) občanského zákoníku.

Nepodaří-li se ani poté spor s prodejcem vyřešit smírně, doporučujeme spotřebiteli obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud prodávající neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit prodávajícímu pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 11:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.