Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3825Vrácení peněz po odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Zdeněk Matocha

Znění stížnosti

Vážení,
dne 8.7.2014 jsem převzal zásilku (NP1711558694U) s monitorem BenQ BL2411PT - LED monitor 24".
V objednávce jsem jasně uvedl, že Vás prosím o zaslání bezvadného monitoru (kontrolu jsem byl ochoten připlatit, i když zasílat nerozbalené zboží v bezvadném stavu by mělo být samozřejmostí).
Po převzetí jsem zjistil, že obal (krabice) byla již rozbalená s přelepeným štítkem.
Monitor měl nalepeny nálepky, se kterými evidentně někdo manipuloval.
Na povrchu monitoru bylo hodně mastných otisků - takže s ním někdo rozhodně musel před zasláním manipulovat.
Pořídil jsem raději detailní fotografie stavu obalu - krabice, včetně přelepených štítků + stavu nálepek na monitoru a monitoru celého, to pro případ sporu...
Ale i to rozbalené zboží bych strpěl a akceptoval (i když si myslím, že pokud kupuji zboží nové, nemá být rozhodně rozbalené a ohmatané).
Po vyzkoušení monitoru jsem však zjistil vadu - vadný pixel. A to rozhodně neakceptuji, měli jste provést kontrolu, tak jak jsem požadoval.
Využil jsem tedy 14 denní lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy a monitor Vám zaslal zpět.
8.7.2014 jsem zaslal elektronicky odstoupení od smlouvy (kde jsem mj. uvedl i důvod odstoupení), včetně skenu faktury.
Ozval se mi Váš pracovník (dragoun@czc.cz) - cituji jeho reakci na můj email:
"Dobrý den,
peníze Vám budou vráceny jakmile nám dorazí zpět monitor. Avšak jeden vadný pixel se nepočítá jako vada, vadných pixelů musí být minimálně 5.

Děkuji
S přáním hezkého dne
Reklamační tým CZC.CZ".

Monitor jste převzali 14.7.2014 (DR0087155581X).

Do dnešního dne se nikdo z Vaší firmy neobtěžoval mi dát vědět, v jakém stavu je vyřizování celé záležitosti.

Do dnešního dne mne nejenom naprosto ignorujete a navíc stále jste neposlali na můj účet (1088973193/0800) peníze ve výši 7374Kč za vrácené zboží.

Velmi mě mrzí, že zasíláte rozbalené a vadné zboží a ještě navíc zadržujete peníze, které máte vracet.

Pokud nesplníte svůj závazek dobrovolně, budu si na Vás stěžovat České obchodní inspekci.
Písemně Vám taktéž pošlu předžalobní výzvu.

Věřím, že tyto kroky nebudou třeba, zachováte se, tak jak máte a peníze mi okamžitě pošlete na účet.


Produkt

24" BenQ BL2411PT ,LED monitor černý, IPS, LED podsvícení, 1920x1200, Pivot, reproduktory, Flicker-Free,seriové číslo ETHCD04673019


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky 7374Kč za vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2014 09:55, před 10 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy uzavřené přes internet, prodávající je povinen vrátit mu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, a to nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Spotřebitel v tomto případě svou povinnost již splnil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2014 12:25, před 10 lety

Dobrý den,
již byly vráceny peníze pod dobropisem 1614026183.

Prosím o ukončení stížnosti.

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.7.2014 19:31, před 10 lety


Zdeněk Matocha

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
dnes 29.7.2014 po dlouhé době od data 8.7.2014 (tedy po mnohem více než po 14 dnech po odstoupení od smlouvy) mi konečně byly připsány peníze na účet.
Děkuji mnohokrát dTestu za vyjádření a podporu při řešení nepříjemné záležitosti s firmou CZC.cz.
Jsem rád, že je již problém ukončen.
Po cca 20 dnech hodně špatné zkušenosti s firmou CZC.cz - jsem v této firmě nakupoval naposledy.
Mou zkušenost jsem předal i širokému kruhu mých přátel, možných zákazníků CZC.cz.
Budovat dobré jméno firmy je hodně obtížné a dlouhodobé, avšak ztratit ho může velmi rychle.
U mne ho rozhodně ztratila...