Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#382511x Vreckový mikroskop s LED osvetlením nedorazil a na reklamaci nereagujete?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2019, před 5 lety

Jaroslav Jedlička

Znění stížnosti

Jaroslav Jedlička
8. 9. 2019 13:55
komu: PoštovnéZDARMA.cz

Prvé 3 dorazily OK, spirálové vrtáky, sada závitníkú s vrtákem a klíčové karabiny ano, ale ten:

"1xVreckový mikroskop s LED osvetlením" zatím ne

ne 8. 9. 2019 v 9:25 odesílatel PoštovnéZDARMA.cz napsal:

Reklamoval jsem 8.9.19 a reakce žádná, proto nic neobjednávám :(

PF 2020...

jarda KE


Požadované řešení

Zjistit, zda jste to odeslali a když ano, jak jste ti řešili a poslat to asi, ne?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 10:44, před 5 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Pokud prodávající nedodá chybějící zboží ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2020 09:53, před 5 lety

Dobrý den,

napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.

Děkuji za spolupráci.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2020 10:42, před 5 lety


Jaroslav Jedlička

Dorazil Vám tovar z objednávky č. 1100319491?
[Gmail]/Obchod


PoštovnéZDARMA.cz
9. 9. 2019 9:40
Krásny dobrý deň, tu náš automatický Ateli servis, ktorý sa stará o Vašu spokojnosť a pohodlie. Objednali ste si nasledujúci tovar: 1x Univerzální ořech na utah

Jaroslav Jedlička
pá 13. 9. 2019 4:37
komu: PoštovnéZDARMA.cz

Děkuji, těchto 5 položek došlo v pořádku a jsem s nimi spokojen, je to do mé domácí délničky na základě mého výběru

po 9. 9. 2019 v 9:40 odesílatel PoštovnéZDARMA.cz napsal:


PoštovnéZDARMA.cz
Krásny dobrý deň,
tu náš automatický Ateli servis, ktorý sa stará o Vašu spokojnosť a pohodlie. Objednali ste si nasledujúci tovar:

1x Univerzální ořech na utahování různých šroubů
1x Sada vrtáků - 50 kusů
1x Sada brusných hrotů - 30 kusů
1x Sada středících navrtáváků 05B
1x Super silný neodymový magnet ve tvaru kvádru - 5 kusů
Radi by sme sa Vás spýtali, či ste boli s nákupy u nás spokojní?

Ak nie, kontaktujte nás prosím na našom callcentru: +420 374 445 974, ktoré je pre Vás k dispozícii od pondelka do piatku vždy od 9-20 hod.

V prípade, že Váš podnet pomôže zlepšiť naše služby, získate od nás malý darček. Bližšie informácie o tejto odmene získate na našej infolinke.

V prípade, že Vám tovar neprišiel, chceme túto situáciu urgentne vyriešiť. Túto situáciu prosím povedzte na našej infolinke. Ďalej máte možnosť nám napísať zde. Podmienky spôsobov vyriešenie nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Tím PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2020 08:43, před 5 lety

je nám líto, že Vám objednaný produkt 1100319248 nebyl doručen. Kontrolou bylo zjištěno, že Vám byl odeslán. Pokud Vám tedy balíček nebyl doručen, došlo pravděpodobně ke ztrátě zásilky v průběhu přepravy ze zahraničí. Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Na základě Vašeho podnětu s Vámi tedy budeme řešit reklamaci objednávky pro nedodání.

Reklamace byla vyřešena zasláním 115% kuponu na Váš další nákup. Kupon lze uplatnit po dobu 90 dnů. V případě, že o kupon nemáte zájem, můžete ho odmítnout ve Vašem zákaznickém účtu, případně nás kontaktujte a my Vám kupon stornujeme a vrátíme Vám zpět peníze.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2020 16:28, před 5 lety


Jaroslav Jedlička

Asi je to vyřešeno, poslali mi kupón a objednal jsem to znovu, snad se to už nikde neztratí, to odesílání je asi problematické, prosvěcují to a ví, co tam je a někdo se asi ulakomil... posílám jeden vzorek obálky z Číny...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2020 12:27, před 5 lety

děkujeme za zpětnou vazbu.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.