Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dnes jsem byl na vaši pobočce samsung v Olympia Brno.
Přišel jsem si požádat o výměnu fólie na můj samsung galaxy note 8.
V minulém roce jsem na jmenované pobočce koupil mobilní telefon svému otci i matce a taktéž jsem nechal nalepit ochranou na koupené zařízení.
Dnes jsem žádal o výměnu fólie ale neměl jsem účtenku ale jen nějaký lístek od fólie která má mít doživotní záruku stejný lístek mám nalepený i na účtence od mobilního zařízení mé matky.
Pán který se mnou záležitost řešil byl vedoucí pobočky Samsung OC Olympia Brno a byl na mě hrubý arogantní a nařkl mě slovy že jsem si lístek vytiskl doma sám.
Fóli jsem si koupil druhou ale nejsem spokojený s přístupem který probíhal na vaší prodejně.
Mám samsung spoustu let a kupuji zařízení samsung i svým blízkým a nelíbí se mi jak je se mnou vedené jednání při řešení problémů a nastalých komplikací.
Pan vedoucí který to tam vede neumí jednat s lidmi je nepříjemný a arogantní člověk.
Nechci vám psát špatné recenze s produkty jsem spokojený spoustu let ale udělejte s tím prosím něco.
Děkuji Přeji vám krásné svátky s pozdravem P.K.
Fólie na samsung galaxy note 8
Zakoupil jsem novou fólii
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace nepotřebuje spotřebitel nutně doložit účtenku nebo fakturu, zákon tuto povinnost neukládá. Stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí. Toto pravidlo vychází z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, který říká, že za důkaz mohou sloužit všechny prostředky, jimiž lze zjistit stav věci.
Doporučujeme spotřebitelům, aby si účtenku raději nafotili nebo si udělali její kopii jako důkaz pro předcházení budoucím sporům.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den,
nastála situace ohledně chování vedoucího pobočky značkové prodejny Samsung v OC Olympia Brno nás velice mrzí. Ze strany společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. byly provedeny všechny potřebné kroky, aby k podobným situacím již nadále nedocházelo.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat, případně stížnost rovnou uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.