Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3826Neuznaná reklamace HDD

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2014, před 10 lety

Daniel Staněk

Znění stížnosti

Dne 16.7. jsem osobně na pobočce v Ústí nad Labem reklamoval HDD se závadou vadné bloky. Obsluha zboží ode mne převzala, prohlédla a do protokolu, že zboží převzala "vadné bloky, disk v dobrém stavu". Krátce na to jsem však obdržel vyrozumění, že má reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození - utržená část plastu konektoru.

Zboží jsem předával k reklamaci bez mechanického poškození (viz. vyjádření o stavu při předávání) s jinou závadou a domnívám se, že za mechanické poškození způsobené po převzetí (např. při přepravě) nemohu nést zodpovědnost.

V současné době běží paralelně na stejný kus z téže dodávky s totožnou závadou, takže se nejspíše bude jednat o chybu série.


Produkt

HDD Seagate Desltop SSHD ST2000DX001, RMA číslo RE14030832


Požadované řešení

výměna nebo navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2014 09:47, před 10 lety

Pokud by se jednalo o viditelné mechanické poškození, může jako doklad o stavu zboží v době uplatnění reklamace sloužit předávací protokol. Prokáže-li se, že zboží bylo poškozeno v době, kdy bylo předmětem závazku prodávajícího, ten by za tuto škodu odpovídal dle § 2944 občanského zákoníku. Pokud mechanické poškození způsobil spotřebitel, záruka se na tuto závadu nevztahuje. Musí být ale dána příčinná souvislost mezi poškozením a vadou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2014 10:21, před 10 lety

Dobrý den pane Staňku,

disk prosím pošlete na mé jméno, na adresu:

CZC.CZ, s.r.o.
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
14900

Disk vyměníme.

Děkuji a omlouvám se za komplikace

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2014 12:54, před 10 lety


Daniel Staněk

Zboží zasílám.
S pozdravem
Daniel Staněk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 13:08, před 10 lety

Dobrý den,

na zboží vystaven dobropis 1614028233. Poslal Vám ho kolega?

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.9.2014 17:23, před 10 lety


Daniel Staněk

Hodnocení: