Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.7. jsem osobně na pobočce v Ústí nad Labem reklamoval HDD se závadou vadné bloky. Obsluha zboží ode mne převzala, prohlédla a do protokolu, že zboží převzala "vadné bloky, disk v dobrém stavu". Krátce na to jsem však obdržel vyrozumění, že má reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození - utržená část plastu konektoru.
Zboží jsem předával k reklamaci bez mechanického poškození (viz. vyjádření o stavu při předávání) s jinou závadou a domnívám se, že za mechanické poškození způsobené po převzetí (např. při přepravě) nemohu nést zodpovědnost.
V současné době běží paralelně na stejný kus z téže dodávky s totožnou závadou, takže se nejspíše bude jednat o chybu série.
HDD Seagate Desltop SSHD ST2000DX001, RMA číslo RE14030832
výměna nebo navrácení peněz
|
Tweet |
Pokud by se jednalo o viditelné mechanické poškození, může jako doklad o stavu zboží v době uplatnění reklamace sloužit předávací protokol. Prokáže-li se, že zboží bylo poškozeno v době, kdy bylo předmětem závazku prodávajícího, ten by za tuto škodu odpovídal dle § 2944 občanského zákoníku. Pokud mechanické poškození způsobil spotřebitel, záruka se na tuto závadu nevztahuje. Musí být ale dána příčinná souvislost mezi poškozením a vadou.
Dobrý den pane Staňku,
disk prosím pošlete na mé jméno, na adresu:
CZC.CZ, s.r.o.
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
14900
Disk vyměníme.
Děkuji a omlouvám se za komplikace
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Zboží zasílám.
S pozdravem
Daniel Staněk
Dobrý den,
na zboží vystaven dobropis 1614028233. Poslal Vám ho kolega?
Děkuji.
Hodnocení: