Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
V letáku Kauflandu je cena 39.90 Kč a mě bylo naúčtováno za svoje brýle 169 Kč a za třetí brýle 189 Kč.
Zjistil jsem to až při kontrole účtu v místě bydliště, bohužel o 40 km od domova.
Proto vás žádám o vrácení přeplatku.
S pozdravem Gabrhel Jiří
Vrácení přeplatku na účet který vám napíšu až po domluvě.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Vážený zákazníku, děkujeme za podnět.
Odpovědní kolegové ze Zákaznického oddělení Kaufland Slovensko ho s Vámi dořeší k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte je prosím na e-mailu service@kaufland.sk.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den
Těší mě že se podnět ke kontrole našel směr.
Nebudu to dále rozvádět ani jinak zbytečně rozhlašovat.
Proto vás požádám o vrácení přeplatku na účet 6789229001/5500 celkem 410kc.
S pozdravem Gabrhel Jiří
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Na základě žádosti stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla opravit své nepřesné vyjádření.
Vážený zákazníku, omlouváme se za mylně uvedené kontaktní údaje.
Váš podnět ohledně brýlí uvítáme na e-mailové adrese kontakt@kaufland.cz, rádi se jím budeme zabývat a sdělíme Vám podrobnosti ohledně dalšího postupu. Kontaktovat nás můžete také telefonicky, a to na čísle 800 165 894.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.