Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#38266Dioptrické brýle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2019, před 5 lety

Jiří Gabrhel

Znění stížnosti

V letáku Kauflandu je cena 39.90 Kč a mě bylo naúčtováno za svoje brýle 169 Kč a za třetí brýle 189 Kč.
Zjistil jsem to až při kontrole účtu v místě bydliště, bohužel o 40 km od domova.
Proto vás žádám o vrácení přeplatku.
S pozdravem Gabrhel Jiří


Požadované řešení

Vrácení přeplatku na účet který vám napíšu až po domluvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:06, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2020 09:09, před 5 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za podnět.

Odpovědní kolegové ze Zákaznického oddělení Kaufland Slovensko ho s Vámi dořeší k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte je prosím na e-mailu service@kaufland.sk.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2020 07:30, před 5 lety


Jiří Gabrhel

Dobrý den
Těší mě že se podnět ke kontrole našel směr.

Nebudu to dále rozvádět ani jinak zbytečně rozhlašovat.

Proto vás požádám o vrácení přeplatku na účet 6789229001/5500 celkem 410kc.

S pozdravem Gabrhel Jiří

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2020 07:45, před 5 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2020 16:41, před 5 lety

Na základě žádosti stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla opravit své nepřesné vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2020 09:18, před 5 lety

Vážený zákazníku, omlouváme se za mylně uvedené kontaktní údaje.

Váš podnět ohledně brýlí uvítáme na e-mailové adrese kontakt@kaufland.cz, rádi se jím budeme zabývat a sdělíme Vám podrobnosti ohledně dalšího postupu. Kontaktovat nás můžete také telefonicky, a to na čísle 800 165 894.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 17:27, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 23:52, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.