Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#38268Nedoručení poštovní zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2019, před 5 lety

Alena Šebková

Znění stížnosti

Stěžuji si na poštu Jenštejn, že nedoručili dopis. Posílala jsem víc přání i na Sokolovsko a tam bez problému došla. Není to poprvé. Balíky ač jsou do ruky, nechávají na poště a ani nedají oznámení. Přání za 19,-Kč nejsou schopni doručit za dva dny. To mě naštvalo a proto si stěžuji. Na přání k Vánocům mě záleželo. Děkuji Šebková Alena.


Požadované řešení

Nechci je potrestat, mají to těžké, ale když to stihnou jinde, proč ne tady. Prosím aby vykonávali svou službu svědomitě. Platím hodně peněz za tyto služby,tak bych chtěla mít jistotu, že věci budou tak jak mají být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 11:26, před 5 lety

Reklamovat dodání zásilky, což je ztráta nebo i chybné dodání, lze na kterékoliv poště v ČR, a to na základě předložení podacího lístku. Odesílatel nebo adresát mohou reklamovat dodání zásilky u vnitrostátních zásilek do jednoho roku od podání, u mezinárodních zásilek do 6 měsíců po podání. Reklamovat ztrátu zásilky může kdokoliv, tedy adresát i odesílatel, ale o výsledku reklamace je vždy informován odesílatel zásilky. Lhůta na vyřízení vnitrostátní reklamace je 15 dnů od přijetí, u mezinárodních zásilek až dva měsíce po přijetí reklamace. Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu obyčejné zásilky však podnik neodpovídá (čl. 11 odst. 2 poštovních podmínek). To však neplatí, pokud byla škoda způsobena úmyslným jednáním zaměstnance podniku (§ 13 odst. 5 zákona o poštovních službách).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.