Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dobrý den,
rád bych požádal o pomoc ohledně seznamky chcisexrande.cz
Bohužel jsem neuváženě zaplatil členství na jeden měsíc a to 24.12, ale ten samý den jsem se ho rozhodl členství zrušit.
V podmínkách jsem našel že musím poslat jednoznačné prohlášení o odstoupení členství, ke kterému jsem využil přiložený formulář.
Takto jsem odeslal na zákaznickou podporu tak, jak mi bylo v emailu napsáno na uvedenou adresu.
Rád bych tedy věděl, jestli je takovéto odstoupení dostatečné a nehrozí z toho žádné další problémy. Odstoupení jsem odeslal již několikrát v různých podobách, ale zatím není žádná odezva.
Rovněž jsem kontaktoval švýcarský dozorčí orgán s prosbou o pomoc.
Kartu jsem již zablokoval.
Níže zasílám vzor
Pro
IntermaxGroup AG,
Chaltenbodensstrasse 4a,
8834 Schindellegi, Switzerland
Já Jan Hůza tímto oznamuji, že odstupuji od mé smlouvy o poskytování následujících služeb,
Objednáno 24.12.2019/ datum obdržení 24.12.2019
Uživatelské jméno zákazníka : mercant
Email zákazníka: jan.h.huza@gmail.com
Datum: 24.12.2019
předem děkuji
Okažité odstoupení od VIP členství a smazání profilu "mercant" na chcisexrande.cz
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.