Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#3828Větrák

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2014, před 10 lety

ALENA HORŇÁKOVÁ

Znění stížnosti

ZAKOUPILA JSEM PŘES E-SHOP VĚTRÁK (PROTOŽE NA PRODEJNĚ V NERATOVICÍCH) HO NEMĚLI), KTERÝ MI BYL SICE DORUČEN DRUHÝ DEN, ALE VE STAVU ŽE JE OHNUTÁ CELÁ KONSTRUKCE A CHYBÍ DÁLKOVÍ OVLADAČ, KTERÝ MĚL BÝT SOUČÁSTÍ VÝROBKU (UŽ NA PRVNÍ POHLED JE VIDĚT ŽE UŽ NĚKDE STÁL NEBO UŽ BYL JEDNOU REKLAMOVÁN) . VOLALA JSEM NA ZÁKAZNICKOU LINKU A TAM MĚ BYLO ŘEČENO ŽE TO MUSÍM ODNÉST DO NEJBLIŽŠÍ PRODEJNY (NEJBLIŽŠÍ PRODEJNU MÁM CCA 2 KM A JSEM NEPOJÍZDNÁ, TAK ŽE MI NIC JINÉHO NEZBÝVÁ NEŽ VZÍT VELKOU KRABICI DO RUKY A VYRAZIT PĚŠKY) A TAM TO SEMNOU SEPÍŠOU A POŠLOU ZPĚT DO E-SHOPU A MAJÍ NA VYŘÍZENÍ 30 DNÍ. JELIKOŽ JSEM SI HO OBJEDNÁVALA Z DŮVODU VELKÝCH VEDER, TAK TEĎ MUSÍM ČEKAT MĚSÍC NEŽ SE TO VŠE VYŘÍDÍ. VEDRA ZA MĚSÍC SKONČÍ A VĚTRÁK MI BUDE UŽ K NIČEMU A NA NOVÝ TEĎ UŽ BOHUŽEL NEMÁM.


Produkt

STOJANOVÝ VĚTRÁK ARDES Q40PR


Požadované řešení

POŽADOVALA JSEM NOVÝ VĚTRÁK ALE BYLO MI ŘEČENO ŽE ŽÁDNÝ JINÝ UŽ NEMAJÍ, TAK JSEM CHTĚLA ZPĚT PENÍZE ABYCH JSI HO MOHLA HNED ZASE KOUPIT ALE JINDE (KDYŽ JINÝ NEMAJÍ), TO MĚ ALE BYLO ŘEČENO ŽE MUSÍM ČEKAT MĚSÍM NA VYŘÍZENÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2014 16:23, před 10 lety

Byla-li smlouva uzavřena přes internet, může spotřebitel od takové smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Jako důvod může uvést i doručení poškozeného zboží. Za doručení bezvadného zboží odpovídá prodávající a musel by spotřebiteli prokázat, že zboží bylo v době převzetí bezvadné, kdyby odstoupení nechtěl akceptovat. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, prodávající je povinen vrátit mu nejpozději do 14 dnů od odstoupení všechny zaplacené finanční prostředky. Při uzavírání smluv prostřednictvím prostředků komunikace na dálku je také prodávající povinen spotřebitele informovat o podmínkách, lhůtách a postupech pro uplatnění tohoto práva. Doporučujeme tedy spotřebiteli nahlédnout do obchodních podmínek a řídit se dle pokynů. Spotřebitel může samozřejmě uplatnit i reklamaci pro nesplněnou jakost při převztetí dle § 2161 občanského zákoníku. V takovém případě by se jednalo o reklamaci, která musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2014 10:32, před 10 lety

Vážená paní Horňáková,
velmi mě mrzí, že u nás zakoupené zboží, nebylo po doručení ve stavu umožňujícím jeho bezproblémové používání k Vaší 100% spokojenosti. Jelikož v OKAY jsme přesvědčeni, že profesionální služby prodejem nekončí, zvolili jsme ve Vašem případě nadstandardní přístup, výrazně nad rámec povinností prodejce stanovených zákonem. Dne 24.7.2014 Vás po předchozí telefonické dohodě navštívil přímo u Vás doma pracovník prodejny OKAY, který od Vás převzal zboží a sepsal s Vámi odstoupení od kupní smlouvy. Peníze za zboží odesíláme na Váš účet v nejbližším možném termínu.
Věřím, že toto řešení oceníte a zůstanete i v budoucnu naší spokojenou zákaznicí.

Mgr. Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.8.2014 09:55, před 10 lety


ALENA HORŇÁKOVÁ

Hodnocení:

Komentář: Dnes je to 15 dní, kdy jsem odstoupila od smlouvy a kdy mi byli dnes vráceny i peníze po mnoha telefonátech, emailech a urgencí.