Společnost


Fordist Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38281Nákupka cz a p. S. řeší 3 roky moji reklamaci. Dodnes nemám ani peníze ani zboží..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2019, před 5 lety

Radek Rozsypal

Znění stížnosti

Dobrý den,
Kde a kdy si mohu konečně po 3 letech funkční křovinořez vyzvednout..?

--
S pozdravem
Mgr. Radek Rozsypal

Tel: 607 278 703

---------- Původní e-mail ----------
Od: reklamace@nakupka.cz
Komu: rrozsypal@seznam.cz
Datum: 30. 4. 2018 10:59:16
Předmět: Prijeti reklamace

Dobrý den,

právě jsme přijali Vaší reklamaci produktu Křovinořez VeGA C33.

Reklamaci budeme evidovat pod reklamačním číslem: RE-2018-0672

Průběh zpracování a veškeré informace k Vaší reklamaci můžete také sledovat online ve svém profilu na www.nakupka.cz v záložce Moje reklamace.

Děkujeme





D. S.
Reklamační oddělení



Mikosoft Praha, s.r.o.

Ohradní 26

14000 Praha 4

Vše o reklamaci


internet: www.nakupka.cz
e-mail: svobodad@nakupka.cz

telefon: +420 277 001 009 linka 4 (10:00 - 17:00)

bd25b870a43121b0c75365c







Přílohy

image001.jpg – Obrázek, 68 kB
StáhnoutZobrazit ›
Rychlá odpověď

RRozsypal → reklamace@nakupka


Požadované řešení

Vrátit peníze,nebo vydat zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 11:35, před 5 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 10:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.