Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Kde a kdy si mohu konečně po 3 letech funkční křovinořez vyzvednout..?
--
S pozdravem
Mgr. Radek Rozsypal
Tel: 607 278 703
---------- Původní e-mail ----------
Od: reklamace@nakupka.cz
Komu: rrozsypal@seznam.cz
Datum: 30. 4. 2018 10:59:16
Předmět: Prijeti reklamace
Dobrý den,
právě jsme přijali Vaší reklamaci produktu Křovinořez VeGA C33.
Reklamaci budeme evidovat pod reklamačním číslem: RE-2018-0672
Průběh zpracování a veškeré informace k Vaší reklamaci můžete také sledovat online ve svém profilu na www.nakupka.cz v záložce Moje reklamace.
Děkujeme
D. S.
Reklamační oddělení
Mikosoft Praha, s.r.o.
Ohradní 26
14000 Praha 4
Vše o reklamaci
internet: www.nakupka.cz
e-mail: svobodad@nakupka.cz
telefon: +420 277 001 009 linka 4 (10:00 - 17:00)
bd25b870a43121b0c75365c
Přílohy
image001.jpg – Obrázek, 68 kB
StáhnoutZobrazit ›
Rychlá odpověď
RRozsypal → reklamace@nakupka
Vrátit peníze,nebo vydat zboží
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.