Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3829Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2014, před 10 lety

Petra Maunová

Znění stížnosti

Dobrý den,chtěla bych Vám říct že boty v ccc jsou silně nekvalitní.Já jsem dceři kupovala sandálky ted před 14 dni a a hned po prvním dni po přivezení a nasazení obuvi na dcery nožičku jsem zjistila,že boty jsou od patičky až ke kotníčku křivě šité,skrátka i na pohled to bylo značně vydět a při chůzy doslava šmantlala s kotníčkem dovnitř takže kdyžř bych boty nevrátila-naučila bych si jí svojí vinnou šmantlat a zničila bych jí nožičku a tak jsm se rozhodla druhý den botičky dojet vyreklamovat.Nicméně mi dnes přišla vyřízená reklamace se zněním,že jejich odborník na reklamace atest zboží neuznal reklamaci,že prý jsou boty v pořádku.Takže 300kč vyhozených v dnešní době celkem dost peněz a v CCC už nikdy víc.TOHLE SE NAZÝVÁ VYKOŘISTOVÁNÍ LIDÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 15:02, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že vady, které vytýká spotřebitel, nebyly na zboží při převzetí, případně, že se nejedná o vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:38, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Spotřebitel se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2014 08:39, před 10 lety


Petra Maunová

Hodnocení: