Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,chtěla bych Vám říct že boty v ccc jsou silně nekvalitní.Já jsem dceři kupovala sandálky ted před 14 dni a a hned po prvním dni po přivezení a nasazení obuvi na dcery nožičku jsem zjistila,že boty jsou od patičky až ke kotníčku křivě šité,skrátka i na pohled to bylo značně vydět a při chůzy doslava šmantlala s kotníčkem dovnitř takže kdyžř bych boty nevrátila-naučila bych si jí svojí vinnou šmantlat a zničila bych jí nožičku a tak jsm se rozhodla druhý den botičky dojet vyreklamovat.Nicméně mi dnes přišla vyřízená reklamace se zněním,že jejich odborník na reklamace atest zboží neuznal reklamaci,že prý jsou boty v pořádku.Takže 300kč vyhozených v dnešní době celkem dost peněz a v CCC už nikdy víc.TOHLE SE NAZÝVÁ VYKOŘISTOVÁNÍ LIDÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VRÁCENÍ PENĚZ!!!!!!!!!
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že vady, které vytýká spotřebitel, nebyly na zboží při převzetí, případně, že se nejedná o vady.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Hodnocení: