Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den, dcera nam koupila v hypermarketu Brezhrad 2 ks vakuovaneho kapra.Spotreba uvedena 25.12.19, po otevreni plastoveho obalu u obou kusu se siril po byte strasny pach,kapri maso bylo jiz 23.12.19 zcela zkazene a obe pulky jsme museli vyhodit. Cca 200 kc hodit do popelnice je pro duchodce docela dost velky luxus ale zdravi bylo prednejsi.
S pozdravem Kucerovi
Nemame bohuzel uctenku, mam pouze fotku produktu, kterou nam dcera posilala. Kdyz jsem videla spotrebu 25.12.19, souhlasila jsem s koupi.
Zalezi, na vedeni stiznosti, jak se k memu problemu postavi. Za pripadnou nahradu predem dekujeme.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.