Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38297Neoprávněné vymáhání pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2019, před 5 lety

Denisa Textorová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v únoru jsem se na tuhle seznamku přihlásila, emailem mi přišlo k úhradě 2500,-kč které jsem řádně zaplatila, dala výpověď... Od Be2 jsem dostala vyrozumění, že je má pohledávka uhrazena, že mi již nebude nic účtováno, můj účet je zrušený a nebudou nic prodlužovat. Případ tedy uzavřený..
Dnes mi přišel dopis od INTRUM že společnost be2 vymáhá dalších 170 euro. Takže i přes to, že jsem vše řádně uhradila, po mně INTRUM vymáhá 170 euro pro be2.. Pokud mi ještě přijde nějaký dopis, budu to řešit právní cestou.


Produkt

Be2 seznamka


Požadované řešení

Okamžité vymazání z databáze, žádné další dopisy a řádná omluva!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 10:26, před 5 lety

Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2019 19:25, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2019 21:08, před 5 lety


Denisa Textorová

Dobrý den,

bohužel to bylo první co jsem udělala, ale tento email, který uvádíte již neexistuje. V mé nevyžádané poště se nic nenachází a nevidím jediný důvod, proč by se mělo něco od vás nacházet! Vůči Vám já nemám žádné pohledávky, není jediný důvod proč byste mě měli kontaktovat.. Jak je možné, že vymáhate po mně 170 euro!? I přes to, že jsem řádně zaplatila dluh 2500,- Kč, řádně a včas podala výpověď, dle vašich podmínek! Od vás obdržela taky emaily jak je vše v pořádku! Tak jakých 170 euro! Tohle není normální!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2019 07:18, před 5 lety

Společnost vyzýváme, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2019 23:38, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Dnes byla emailová adresa otestována z důvodu nahlášené nefunkčnosti, ale musíme Vám potvrdit její funkčnost. Emailová adresa je správná a funkční, prosíme Vás proto zkontrolujte si její správnost. Prosíme Vás také o skopírování emailové adresy, neopisujte ji. Mnoho chyb se stává právě při opsaní adresy.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2019 12:53, před 5 lety


Denisa Textorová

Dobrý den,

napsala jsem, emailová adresa opět funguje. Budu se těšit na brzkou odpověď a dořešení případu. Opět žádám o potvrzení, že já vůči vám nemám žádnou pohledávku a těch 170€ se stornuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2020 08:58, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2020 10:13, před 5 lety


Denisa Textorová

Společnosti jsem již 2x zaslala kopii výzvy k úhradě 170€ na jejich žádost, odpovědi jsem se už nedočkala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 12:33, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na zprávy spotřebitelky reagovala, a to nejlépe zde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 14:25, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 23:31, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.