Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v únoru jsem se na tuhle seznamku přihlásila, emailem mi přišlo k úhradě 2500,-kč které jsem řádně zaplatila, dala výpověď... Od Be2 jsem dostala vyrozumění, že je má pohledávka uhrazena, že mi již nebude nic účtováno, můj účet je zrušený a nebudou nic prodlužovat. Případ tedy uzavřený..
Dnes mi přišel dopis od INTRUM že společnost be2 vymáhá dalších 170 euro. Takže i přes to, že jsem vše řádně uhradila, po mně INTRUM vymáhá 170 euro pro be2.. Pokud mi ještě přijde nějaký dopis, budu to řešit právní cestou.
Be2 seznamka
Okamžité vymazání z databáze, žádné další dopisy a řádná omluva!
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
bohužel to bylo první co jsem udělala, ale tento email, který uvádíte již neexistuje. V mé nevyžádané poště se nic nenachází a nevidím jediný důvod, proč by se mělo něco od vás nacházet! Vůči Vám já nemám žádné pohledávky, není jediný důvod proč byste mě měli kontaktovat.. Jak je možné, že vymáhate po mně 170 euro!? I přes to, že jsem řádně zaplatila dluh 2500,- Kč, řádně a včas podala výpověď, dle vašich podmínek! Od vás obdržela taky emaily jak je vše v pořádku! Tak jakých 170 euro! Tohle není normální!
Společnost vyzýváme, aby se k případu vyjádřila.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Dnes byla emailová adresa otestována z důvodu nahlášené nefunkčnosti, ale musíme Vám potvrdit její funkčnost. Emailová adresa je správná a funkční, prosíme Vás proto zkontrolujte si její správnost. Prosíme Vás také o skopírování emailové adresy, neopisujte ji. Mnoho chyb se stává právě při opsaní adresy.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
napsala jsem, emailová adresa opět funguje. Budu se těšit na brzkou odpověď a dořešení případu. Opět žádám o potvrzení, že já vůči vám nemám žádnou pohledávku a těch 170€ se stornuje.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Společnosti jsem již 2x zaslala kopii výzvy k úhradě 170€ na jejich žádost, odpovědi jsem se už nedočkala.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na zprávy spotřebitelky reagovala, a to nejlépe zde.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.