Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti jsem na jejich eshopu 17.10.2019 objednala 6 ks GPS lokátorů ke klíčům za celkem 753 Kč včetně balného a pojištění. Zboží mi bylo doručeno 5.11., přestože u něj bylo uvedeno, že je skladem a ihned k odeslání.
Když jsem chtěla zboží vyzkoušet, ukázalo se, že neobsahuje baterii ani návod nebo informaci, jaká baterie je k funkci potřeba - v popisu u položky v eshopu bylo však uvedeno, že lokátor baterii obsahuje.
Bezodkladně, ještě ve stejný den, jsem se obrátila emailem (telefon nikde neuvádí) na jejich zákaznickou podporu s žádostí o vysvětlení. Nedostala jsem však žádnou odpověď, proto jsem vyplnila na jejich stránkách reklamační formulář . Ani na něj jsem však nezaznamenala žádnou reakci. Proto jsem společnosti na kontaktní email zaslala 12.11. zprávu, že odstupuji od smlouvy a žádám o vrácení peněz a instrukci, kam mám vrátit nefunkční zboží. Když jsem ani na tuto zprávu nedostala v řádu dní odpověď, snažila jsem se o kontakt přes jejich Facebook messenger zprávy. Ani tak, žádná reakce.
22.11. mi přišla odpověď: dovolujeme si Vám oznámit, že otevíráme reklamační protokol k posouzení žádosti o reklamaci. Na posouzení reklamace si vyhrazujeme právo v maximální době 30 dní. O výsledku žádosti o reklamaci nám prosím napište ode dneška za 28 dní odpovědí na tento email. Děkujeme za pochopení.
Na email jsem odpověděla, že textu, konkrétně druhé větě nerozumím. Od té doby jsem nezaznamenala žádnou reakci.
Mini GPS lokátor tracker na klíče, auto, zavazadlo, mobil, dítě
Požaduji vrácení peněz v plné výši, zboží je nefunkční a jeho popis byl zavádějící.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.