Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den do dnešní doby mi nebyl připevněn satelitní talíř na střeše a ja musím chodit pořád na střechu a opravovat to nejste schopni sem zavolat technika nejmíň 15 krát jsem vám volal a vždy to bylo jen že se pokusíte to řešit a že mě bude kontaktovat technit do dnes mi nikdo nevolal prosil sem vás a žádal že na svátky to chci mít hotové a pořád jen samé vymluvi hlavně že chcete platit a není to hotové kdyby se mi něco stalo spadl ze střechy tak bych na vasi společnost dál trestní oznámení za nesplnění podmínek poskytovatele , chtěl sem mluvit i s vedoucím společnosti ale nikdo mě neprepojil takže chci slyšet vaší omluvu a vyjádření jak se k tomuto dopisu budete chovat a nezajímá mě vymluvil chci aby se něco delo a ještě jedna věc měly by ste si kontrolovat techniky jeden vás pracovník měl požití alkoholu v pracovní době proto mi nebyly poskytnuty prostředky pro instalaci děkuji za ochotu Farkaš
Stížnost o porušení instalace
Nový talíř a veskere díly k provedení instalace
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Reklamační řízení není zpoplatněno.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.