Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#38329Reklamace mobilu Apple iPhone 7 Plus 32GB, černá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2019, před 5 lety

Milan Plch

Znění stížnosti

Dobrý den pane T.V.D., dne 2.12.2019 mi byl Vaší společností odeslán mobil Apple iPhone Plus 32 GB, barvy černé. Je pro syna k vánocům. Dárek si rozbalil na štědrý den, a již dnes tj. 28.12.2019 u něho přestal fungovat zvuk. Nejde přijmout hovory, volat. Když mluví do telefonu, neslyší volajícího ani on neslyší, toho kdo mu volá. Zkontrolovali jsme správnost nastavení a dle našich informací je vše v pořádku.

Z tohoto důvodu odstupuji od smlouvy a žádám Vás o navrácení peněz, výměnou za Váš vadný výrobek.

Napište, prosím obratem, kdy Vám můžeme na Vámi uvedené adrese výrobek předat, jaká je Vaše otevírací doba.

V případě, že nedojde ke smírnému vyřešení tohoto obchodu, budu nucen vše nahlásit na příslušné úřady.

Milan Plch, Nový Bydžov


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ VÝMĚNOU ZA VADNÉ ZBOŽÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 07:29, před 5 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dnů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 21:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.