Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3833Zrušení voucheru na pobyt v hotelu Praděd Velké Losiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2014, před 10 lety

Vít Dvořáček

Znění stížnosti

Dne 10.7.2014 mi dodavatel Hotel Praděd Velké Losiny oznámil, že nám zrušil pobyt, který jsme si tam objednali prostřednictvím portálu "Zapakatel" z důvodu nedodržení závazku ze strany společnosti Spojka group s.r.o. Částka uhrazena ve výši 5.579,- Kč dne 2.6.2014 na účet společnosti. Dne 11.7.2014 jsem tuto okolnost napsal e-mailem na schránku " info@branaslev.cz", Dne 15.7. 2014 přišla odpověď: "Dobrý den,bohužel nemám přístup k platebním informacím. Požádám Vás o zaslání čísla účtu, vše poté předám k prověření na reklamační oddělení. S pozdravem Hana, BránaSlev". Téhož dne zasláno číslo účtu. Od té doby se nic neděje.


Produkt

6 dní pro dvě osoby za částku 5.579,- Kč od 11.8.2014, čísla voucherů: (169841640) (640764402)


Požadované řešení

vrácení částky 5.579,- Kč co nejdříve, na hotel totiž jedeme a částku za pobyt tak musíme uhradit ještě jednou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 14:45, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 10:01, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.