Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Také jsem naletěl na služby této seznamky. Když jsem 14.10.2019 poskytl na úhradu 39 Kč, jako přihlašovací poplatek, číslo bankovní karty Airbank netušil jsem, že mi tato seznamka strhne z účtu 4151Kč ve 13.položkách ve dnech 14. a 17.102019 bez toho aby jsem k tomu dal souhlas. Okamžitě jsem se pokoušel zrušit jak "Prémiové členství" tak profil a ukončení smlouvy. Na stránkách jsem se dostal pouze k vzkazu, že k ukončení smlouvy. Aby si dále neztrhávali další peníze a Airbanka mi, dle zdělení zaměstnance na pobočce v Letňanech, nebyla schopna garantovat, že další peníze mi nebudou strhávány z účtu i když jsem zrušil tu debetní kartu,raději jsem všechny peníze převedl do jiné banky. Chyba lávky, Napočítali si ještě částku 2530 Kč a vyhrožovali vymáháním. Zaplatil jsem. S potěšením mi zdělili, že moje "Prémiové členství" končí 19.3.2019. Hodní kluci a děvčata. Myslel jsem si, že si to nenechám líbit a zavolal jsem na Státní zastupitelství Prahy 7. Státní zástupkyně po telefonu mi zdělila, že mám podat trestní oznámení, že se zřejmě jedná o trestní čin podvodného jednání s přesahující škodou 5000 Kč.
Tak jsem to udělal. Ejha, zase chyba lávky. Podle JUDr.Z. G. státního zástupce, kterému byla věc přidělena jsem poskytnutím čísla bankovní karty, cituji: uzavřel onlyne obchodní vztah na služby, které Vám byly následně poskytnuty......konec citátu. Lidově řečeno, si blbec který naletěl, tak plať, Za blbost se pltí.
Pánové, pokud se nespojíme a nepodáme hromadnou žalobu, třeba s podporou médií, ničeho se nedomůžeme.
S pozdravem Igor
Protože moc nevěřím tomu, že by lidi v této seznamce si uvědomily, že přestřelily a vrátily by peníze za službu, kterou jsem nechtěl poskytovat. Považuji opravdu za jediné možné řešení shromáždit všechny podvedené k podání hromadné žaloby a podnítit sdělovací prostředky, tisk,televize, aby se o služby a praktiky seznamek zajímaly.Aby další a další lidé nenalítli jim jako já.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
České právo nezná institut hromadné žaloby. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám. Nicméně ve věcech ochrany práv spotřebitelů platí, že výrok pravomocného rozsudku je závazný i pro další osoby oprávněné proti žalovanému, pokud se jedná o tytéž nároky z téže právní skutečnosti. Pokud by tedy soud rozhodl ve prospěch spotřebitele, mohou ostatní oprávnění očekávat stejné rozhodnutí.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
já nevím o čem by jsem měl komunikovat s panem Hlaváčkem. Pokud by chtěl připomenout naši komunikaci, mohu mu zaslat maily co jsme si vyměnily. Jednoznačně požaduji vrácení sumy 41132 Kč z celkové sumy 4151Kč co si ztrhli z mého účtu neoprávněně a také vrácení sumy 2530Kč kterou jsem musel uhradit bankovním převodem jako dlužnou částku. Nikdy jsem nežádal o poskytnutí Prémiového členství, na co jsem poskytl svou debetní kartu je úhrada registračního poplatku 39 Kč, o čem svědčí i výpis z bankovního účtu.V opačném případě si počkám na výsledek šetření orgánů k tomu určených.
S pozdravem Igor Marcina
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.