Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Dne 26.10.2019 jsem zakoupila u společnosti Flixbus autobusové jízdenky do Düsseldorfu. Následující den jsem prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách Flixbus poslala žádost o odstoupení od smlouvy s tím, že o vrácení peněz formou poukazu nemám zájem a že prosím o vrácení peněz na účet. Nikdo na mou žádost nereagoval, proto jsem dne 6.11.2019 svůj dotaz opakovala formou e-mailu. Jízdenky mi stornovali, ale peníze zpět neposlali. Dne 2.12. mi přišel ze společnosti Flixbus e-mail, že moje jízdenky budou refundovat za poplatek 50,- Kč, s čímž jsem souhlasila, ale od té doby se nic nestalo, peníze mi stále zadržují a nikdo se mnou nekomunikuje. Budu ráda za radu ohledně dalšího postupu.
Děkuji, s pozdravem, Veronika Pazourková
Rezervace č. 1060956443, jízdenky v hodnotě celkem 1878,-
Vrácení peněz
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Pazourková,
omlouvám se za prodlevu během zpracování Vašeho požadavku, ale z emailové komunikace vyplývá, že jste původně o refundaci neprojevila zájem a dala jste našemu zákaznickému servisu jasný pokyn, aby refundaci neprováděl.
Poté jste o ni opět projevila zájem. Refundace byla provedena 30.12.2019 na účet, ze kterého byla provedena platba jízdenky.
S pozdravem, Miroslav z FlixBusu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.