Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákup zájezdu přez internet proběhl výborně,bohužel celý zbytek dovolené byl katastrofální.K dopravě do Chorvatského města Szeget Dona byl použit naprosto nevyhovující autobus se šedesáti pasažery!Tento druh autobusuje vhodný na max.dvou hodinovou cestu,nikoli čtrnáctihodinovou,dodnes mám následky nedostatku místa,oteklé nohy,poškozená páteř. Po příjezdu do apartmánu jsme čekali pět hodin v sedě na kufrech na ubytování.Ujištění delegátky,že je to normální je pro mne přiznáním neschopnosti CK a sděluji vám,že to není normální.Ubytování katastrofální,nehygienické,elektroinstalace-dráty čouhající ze zdi.Při odjezdu z onoho snového apartmánu jsme čekali deset a půl hodiny na autobus,opět sděluji že to není normálí! Závěrem pouze konstatování-jedná se o velmi špinavou destinaci,povalující se odpadky jsou všudy přítomné. S cestovní kanceláří České Kormidlo již nikdy,nikam nepojedu.
Nechám na vás
|
Tweet |
Cestovní kancelář odpovídá za sjednané vlastnosti zájezdu. V tomto případě tedy záleží na skutečnosti, zda byl druh autobusu sjednán ve smlouvě nebo odpovídal běžnému druhu, který lze využívat v dálkové dopravě.
Vady je zájezdu je nutné reklamovat ihned na místě. CK musí neprodleně zajistit nápravu, a pokud to neudělá ani v přiměřené lhůtě, může si nápravu zajistit sám spotřebitel a CK mu musí nahradit účelně vynaložené náklady. Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu. Veškeré vytýkané nedostatky je nutné nějakým způsobem doložit, např. fotografiemi, písemným dokladem od personálu hotelu či dopravce. Jako důkaz může posloužit také svědectví dalších účastníků zájezdu. Nejzazší lhůta pro uplatnění práva na slevu je jeden měsíc od skončení zájezdu.
Jako vodítko pro poskytnutí výše slevy může spotřebiteli posloužit takzvaná frankfurtská tabulka slev.
Vzhledem k tomu, že apotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.