Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, začnu od začátku. Koupil jsem si u O2 mobilní telefon s kreditovou simkartou.Po zprovoznění telefonu mi začlo O2 strahávat internet na den za 29,- Dostavil jsem se tedy na pobočku že si internet v mobilu nepřeji. Bylo mi sděleno že přenastavením služby na pobočce ( zablokování obnovováni balíčku) mi přestane společnost strhávat peníze za službu kterou si nepřeji. Bohužel se stále strhávalo pokud jsem se omylem připojil.I toho jsem se chtěl vyvarovat tak jsem poprosil společnost o zablokování internetu natrvalo. Po neochotě personálu jsme se dohodli na zablokování internetu. Od té doby mi chodí každý den sms že se stále chci připojit k internetu. Tato sms Zpráva mi přijde opravdu otravná neboť se nedá předem očekávat kdy dorazí. Chodí i když mám telefon úplně vypnutý. Někdy i více sms za den. Byl jsem tedy znovu u O2 na pobočce zda by se nedala tato otravná sms vypnout. Na pobočce mi nikdo nebyl schopný dlouhé měsíce pomoci.Až asi při 10té návštěvě O2 mi bylo sděleno že tato sms zpráva se dá zablokovat managerem pobočky. 18.12. se tak tedy konečně stalo. Doufal jsem že tímto sem se konečně po cca 250 smskách problému zbavil. Bohužel ne natrvalo 26.12. se opět rozjel kolotoč s otravnými sms. Na pobočku sem se tedy vydal 27.12.. Kde mi bylo sděleno že s problémem mi nikdo neni schopný pomoci. Krom toho že jsem již přišel o 500kč za internet který sem si nepřál mě řešení této události stáho mnoho hodin života.Který je bouhžel dost krátný na to abych čekal na pobočce O2 a snažil se napravit jejich svévoli.
Požaduji Navrácení prostředků za stržený internet a zablokování zpráv od společnosti. Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k naúčtování poplatku 29 Kč za jednorázové připojení přes mobilní data dochází pouze tehdy, připojí-li se takto telefon, ať už vědomě či nevědomě (kolísání WiFi signálu, aktualizace telefonu, aplikace na pozadí). Na čísle Vám tedy nejspíše na Vaši žádost doplňková služba Upozornění na placené připojení k internetu, která nechtěnému připojení zabrání, avšak informuje o snaze připojit se formou SMS. SMS jsou zasílány, neboť se Váš telefon neustále snaží připojit k datům (například kvůli aktualizacím či prostřednictvím nějaké aplikace na pozadí.
Bohužel Vámi uvedené číslo je vedeno u společnosti O2 Family (nejspíše překlep). Pokud nám doplníte správné telefonní číslo, zajistili bychom na výjimku úplnou blokaci dat na ústředně.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
721657025 Děkuji
Velice děkuji za doplnění. Zajistil jsem tak blokaci dat. Pokud byste chtěl v budoucnu mobilní data využívat, je potřeba nás kontaktovat na info@o2guru.cz pro deaktivaci blokace, případně se blokace zruší koupí nějakého datového balíčku.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.