Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38341Nevyžádané sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2019, před 5 lety

Matěj Ehrenberger

Znění stížnosti

Dobrý den, začnu od začátku. Koupil jsem si u O2 mobilní telefon s kreditovou simkartou.Po zprovoznění telefonu mi začlo O2 strahávat internet na den za 29,- Dostavil jsem se tedy na pobočku že si internet v mobilu nepřeji. Bylo mi sděleno že přenastavením služby na pobočce ( zablokování obnovováni balíčku) mi přestane společnost strhávat peníze za službu kterou si nepřeji. Bohužel se stále strhávalo pokud jsem se omylem připojil.I toho jsem se chtěl vyvarovat tak jsem poprosil společnost o zablokování internetu natrvalo. Po neochotě personálu jsme se dohodli na zablokování internetu. Od té doby mi chodí každý den sms že se stále chci připojit k internetu. Tato sms Zpráva mi přijde opravdu otravná neboť se nedá předem očekávat kdy dorazí. Chodí i když mám telefon úplně vypnutý. Někdy i více sms za den. Byl jsem tedy znovu u O2 na pobočce zda by se nedala tato otravná sms vypnout. Na pobočce mi nikdo nebyl schopný dlouhé měsíce pomoci.Až asi při 10té návštěvě O2 mi bylo sděleno že tato sms zpráva se dá zablokovat managerem pobočky. 18.12. se tak tedy konečně stalo. Doufal jsem že tímto sem se konečně po cca 250 smskách problému zbavil. Bohužel ne natrvalo 26.12. se opět rozjel kolotoč s otravnými sms. Na pobočku sem se tedy vydal 27.12.. Kde mi bylo sděleno že s problémem mi nikdo neni schopný pomoci. Krom toho že jsem již přišel o 500kč za internet který sem si nepřál mě řešení této události stáho mnoho hodin života.Který je bouhžel dost krátný na to abych čekal na pobočce O2 a snažil se napravit jejich svévoli.


Požadované řešení

Požaduji Navrácení prostředků za stržený internet a zablokování zpráv od společnosti. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2019 08:46, před 5 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2019 14:06, před 5 lety

Dobrý den,

k naúčtování poplatku 29 Kč za jednorázové připojení přes mobilní data dochází pouze tehdy, připojí-li se takto telefon, ať už vědomě či nevědomě (kolísání WiFi signálu, aktualizace telefonu, aplikace na pozadí). Na čísle Vám tedy nejspíše na Vaši žádost doplňková služba Upozornění na placené připojení k internetu, která nechtěnému připojení zabrání, avšak informuje o snaze připojit se formou SMS. SMS jsou zasílány, neboť se Váš telefon neustále snaží připojit k datům (například kvůli aktualizacím či prostřednictvím nějaké aplikace na pozadí.
Bohužel Vámi uvedené číslo je vedeno u společnosti O2 Family (nejspíše překlep). Pokud nám doplníte správné telefonní číslo, zajistili bychom na výjimku úplnou blokaci dat na ústředně.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2020 17:54, před 5 lety


Matěj Ehrenberger

721657025 Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2020 19:43, před 5 lety

Velice děkuji za doplnění. Zajistil jsem tak blokaci dat. Pokud byste chtěl v budoucnu mobilní data využívat, je potřeba nás kontaktovat na info@o2guru.cz pro deaktivaci blokace, případně se blokace zruší koupí nějakého datového balíčku.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:54, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 06:17, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.