Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38342Datové připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2019, před 5 lety

František Mrázek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zakoupil jsem si GO kartu s voláním do sítě O2 s 100 Kč limitem k 1. dobití, což jsem učinil. Měl jsem tam kredit přes 550 Kč, nicméně okamžitě po vložení karty do telefonu mě chodí SMS, že mě odešítáte peníze za data, ačkoliv jsem žádná neměl, k internetu se připojuji přes domácí Wifi, a data jsou vypnutá, přesto mě neustále denně chodí SMS s ozznámením, že mě odečítáte 29 Kč každý den za připojení, i když jsem připojen ani přes Wifi nebyl. Na prodejně O2 mě s tím nic neudělali a situace se potýdnu opět opakuje. Již mě to stálo 300 Kč za necelý měsíc, s čímž NESOUHLASÍM a žádám o vrácení neoprávně účtovaného kreditu. Děkuji


Požadované řešení

Vrácení poplatků za vědomě neodebraná a tudíž neoprávněně účtovaná data, Požaduji definitivně zablokovat data ze SIM a ponechat pouze možnost připojení k Wifi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2019 08:42, před 5 lety

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2019 13:58, před 5 lety

Dobrý den,

k naúčtování poplatku 29 Kč za jednorázové připojení přes mobilní data dochází pouze tehdy, připojí-li se takto telefon, ať už vědomě či nevědomě (kolísání WiFi signálu, aktualizace telefonu, aplikace na pozadí).
Na čísle vidím mobilní data využívány. Jestliže nechcete, aby k nechtěným připojením docházelo, doporučím si vypnout mobilní data i podpory 4G (LTE). Současně zašlete SMS ve tvaru BAP na číslo 999 111. Tím si aktivujete doplňkovou službu Upozornění na placené připojení k internetu, která zabrání nechtěnému připojení.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:54, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 06:17, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.